Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

ΓΕΣΤΕ: ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΕΡΘΩ …ΠΑΙΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ *BINTEO*



Ο Φραν Γέστε από το Έρμελο, δήλωσε απόλυτα ευχαριστημένος που αποτελεί, έστω και αργά, μέλος της οικογένειας του Ολυμπιακού. «Ανυπομονώ να παίξω στο Champions League», είπε μεταξύ άλλων ο Βάσκος.

Το εγκώμιο του Ερνέστο Βαλβέρδε έπλεξε, για άλλη μια φορά, το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του Ολυμπιακού, Φραν Γέστε:

«Μαζί του έκανα τις καλύτερές μου χρονιές. Μαζί του οι ποδοσφαιριστές γίνονται καλύτεροι», είπε μεταξύ άλλων ο Βάσκος, ο οποίος στάθηκε, επίσης, στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση της Ευρώπης και στη θέση την οποία του αρέσει ν’ αγωνίζεται.

Ο Φραν Γέστε δήλωσε ενήμερος της πίεσης που ασκείται στους παίκτες των «ερυθρολεύκων» από τον κόσμο, ενώ αποκάλυψε ότι είχαν γίνει και παλαιότερα συζητήσεις με τους ανθρώπους του Ολυμπιακού για την απόκτησή του...

-Πως είναι οι πρώτες σου μέρες, ως ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού;

«Τις λίγες μέρες που είμαι στον Ολυμπιακό και την Ελλάδα όλα είναι τέλεια για μένα. Οι συμπαίκτες μου με υποδέχτηκαν από την πρώτη στιγμή πολύ καλά, το ίδιο και όλοι μέσα από την ομάδα, η τεχνική ηγεσία, οι γιατροί, όλοι. Πάνω κάτω τα πράγματα ήταν όπως τα περίμενα. Τα συναισθήματά μου για αυτά που συνάντησα είναι πολύ καλά. Κάνουμε μια πολύ σκληρή δουλειά για να παρουσιαστούμε σε άριστη κατάσταση όταν θα αρχίσει το ελληνικό πρωτάθλημα».

-Μήπως άργησες να φορέσεις τη φανέλα του Ολυμπιακού; Είχες μιλήσει στο παρελθόν με κάποιον από την ομάδα;

«Ναι, μπορώ να το πω αυτό, ότι άργησα. Ναι, μιλήσαμε στο παρελθόν για να έρθω αλλά δεν συνέβη. Ποτέ όμως δεν είναι αργά. Τώρα είμαι εδώ και αυτό είναι το σημαντικότερο. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που αποτελώ μέλος αυτού του συλλόγου, που βρίσκομαι στο ρόστερ της ομάδας και έχω μεγάλη όρεξη για δουλειά. Θέλω να προσφέρω πολλά πράγματα σε αυτή την ομάδα».

-Έχεις μιλήσει με τον Ερνέστο Βαλβέρδε αναφορικά με τη θέση που προτίθεται να σε χρησιμοποιήσει; Σε ποια θέση σου αρέσει να παίζεις εσύ;

«Όχι, δεν έχω μιλήσει με τον κόουτς για τέτοια πράγματα μέχρι τώρα. Εγώ έχω πέσει με τα μούτρα στη δουλειά για να μπορέσω να τον πείσω ότι μπορεί να υπολογίζει σε μένα και από ‘κει και πέρα το θέμα της θέσης είναι καθαρά δικό του. Θα δούμε μέσα από τους αγώνες της προετοιμασίας για το πού θα παίξω. Εμένα μου αρέσει να παίζω προς τα μέσα, πίσω από τον επιθετικό ή σε θέση κεντρικού μέσου με επιθετικές τάσεις. Εκεί είναι που μου αρέσει εμένα προσωπικά περισσότερο. Εκεί νιώθω πιο άνετα.

Μου αρέσει να έχω τη μπάλα στα πόδια μου, να συμμετέχω πολύ στο παιχνίδι και στο ξεκίνημα της φάσης. Στη δημιουργία και γενικότερα στον έλεγχο του ρυθμού. Επίσης μου αρέσει να δίνω τελικές πάσες, να φτάνω έξω από την περιοχή, να σκοράρω».

-Αγωνίστηκες στο πρωτάθλημα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Πως είναι τα πράγματα στο Ντουμπάι; Υπάρχει σχέση με το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο;

«Σίγουρα ήταν όλα διαφορετικά εκεί πέρα. Το κλίμα, η κουλτούρα, το ποδόσφαιρο όλα. Δεν έχει καμία σχέση το ποδόσφαιρο εκεί με το ευρωπαϊκό. Ήταν κάτι πολύ δύσκολο και σκληρό για μένα αυτή η εμπειρία γιατί έπρεπε να μπω σε μια νέα ζωή, να εγκλιματιστώ γρήγορα σε όλες αυτές τις αλλαγές που συνάντησα. Δούλεψα πολύ για να κάνω μια καλή σεζόν πέρυσι. Πιστεύω ότι τα κατάφερα. Έπαιξα σε πολλά ματς και έβαλα συνολικά σε πρωτάθλημα και κύπελλο δεκατρία δεκατέσσερα γκολ. Τα πράγματα άλλαξαν ευτυχώς για μένα και μου δόθηκε η ευκαιρία να έρθω τώρα στον Ολυμπιακό. Σήμερα που μιλάμε είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι σε αυτή την ομάδα. Έχω μεγάλες προσδοκίες και θεωρώ ότι έχω ακόμα μπροστά μου πολλά και καλά από πλευράς ποδοσφαίρου χρόνια»

-Κάποιοι υποστηρίζουν ότι έκανες βήμα πίσω, στην ποδοσφαιρική σου καριέρα, με την μεταγραφή σου στην Αλ Γουάσλ. Τι έχεις να πεις γι’ αυτό;

«Δεν νομίζω ότι είναι έτσι. Θα προσπαθήσω να δείξω ότι κάνουν λάθος όσοι υποστηρίζουν κάτι τέτοιο. Είμαι πολύ φιλόδοξος, νιώθω αρκετά καλά και πιστεύω ότι μπορώ να προσφέρω πολλά στον Ολυμπιακό. Το μόνο που μένει είναι να δουλέψω πολύ για να τα καταφέρω».

-Γιατί υπέγραψες συμβόλαιο συνεργασίας για ένα χρόνο και όχι μεγαλύτερο σε διάρκεια;

«Το συμβόλαιο ενός χρόνου είναι αυτό που μου προσέφερε ο Ολυμπιακός. Υπό τις συνθήκες που υπήρξαν αυτό το συμβόλαιο έπρεπε να υπογράψω. Η πρόθεσή μου είναι να τα πάω πολύ καλά και να ανανεώσω το συμβόλαιό μου με τον Ολυμπιακό για πολλά χρόνια».

-Θα συνεργαστείς ξανά με τον Ερνέστο Βαλβέρδε. Πως νιώθεις γι’ αυτό;

«Το έχω ξαναπεί πολλές φορές τις τελευταίες μέρες ότι ο Ερνέστο Βαλβέρδε είναι ένας από τους κορυφαίους που είχα στην καριέρα μου. Μαζί του έκανα τις καλύτερες χρονιές μου. Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος που θα συνεργαστώ για μια ακόμα φορά μαζί του»

-Ποιο είναι το στοιχείο που έχει ο Βαλβέρδε και σε βοήθησε να κάνεις καλές χρονιές;

«Είναι ένας προπονητής που βρίσκεται πολύ κοντά στους παίκτες του, τους διδάσκει πολλά με αποτέλεσμα να μαθαίνει πράγματα ένας ποδοσφαιριστής δίπλα του. Ειδικά για τους νέους είναι ιδανικός. Η απόδοση που έχει ένας παίκτης με τον Βαλβέρδε είναι εξαιρετική και το λέω εγώ γιατί το διαπίστωσα από τον εαυτό μου. Οι σεζόν που είχα εγώ μαζί του ήταν πολύ καλές. Γι’ αυτούς πάνω κάτω τους λόγους τον θεωρώ τον καλύτερο που είχα μέχρι τώρα στην καριέρα μου».

-Ό Ολυμπιακός είναι καταδικασμένος να κυνηγά πάντα, σε αντίθεση με την Αθλέτικ Μπιλμπάο, το πρωτάθλημα. Γνωρίζεις για την πίεση που ασκεί ο κόσμος; Οι φίλαθλοι θέλουν τη νίκη κάθε Κυριακή...

«Εγώ παίζω πάντα για να κερδίσω. Ξέρω για την πίεση και για τη σημασία που έχει για τον Ολυμπιακό το να κερδίζει συνεχώς. Είμαι προετοιμασμένος γι’ αυτό. Κατεβαίνω πάντα στον αγωνιστικό χώρο για τη νίκη. Ο στόχος μου πάντα ήταν να είμαι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για να παίζω καλό ποδόσφαιρο και να ικανοποιώ τον εαυτό μου, την ομάδα μου, τον κόσμο μας και να πηγαίνουμε όσο το δυνατό πιο μακριά».

-Δεν έχεις αγωνιστεί στο Champions League. Το περιμένεις με ανυπομονησία;

«Ναι, δεν έχω συμμετάσχει ποτέ στη διοργάνωση αυτή και την περιμένω με ανυπομονησία. Είναι κάτι που θέλει κάθε ποδοσφαιριστής να ζήσει. Εγώ δεν την είχα αυτή την ευκαιρία και μου την προσφέρει τώρα ο Ολυμπιακός. Τόσο εγώ όσο και οι συμπαίκτες μου θέλουμε να κάνουμε μια μεγάλη πορεία στο Champions League και να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και με πολλή δουλειά να τα καταφέρουμε».

-Έχουμε ακούσει και διαβάσει πολλά για τη χώρα των Βάσκων. Ποια είναι η ιδεολογία που επικρατεί στις τάξεις της Αθλέτικ Μπιλμπάο;

«Η ιδεολογία της Αθλέτικ Μπιλμπάο ήταν και παραμένει πάντα η ίδια. Να δημιουργεί μια ομάδα με ποδοσφαιριστές από την περιοχή, από τη χώρα των Βάσκων. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια για αυτή την προσπάθεια που κάνουν. Η ιστορία της Αθλέτικ επέβαλλε πάντα αυτό το πράγμα. Εύχομαι να συνεχιστεί αυτό γιατί αρέσει σε όλους τους Βάσκους και την κάνει να ξεχωρίζει από τις άλλες ισπανικές ομάδες».

-Ο Άλμπερτ Ριέρα μίλησε για σένα, πριν έρθεις στην Ελλάδα, με τα καλύτερα λόγια. Μίλησες μαζί του, πριν υπογράψεις;

«Η αλήθεια είναι ότι δεν μίλησα με τον Άλμπερτ πριν έρθω. Έχω παίξει αντίπαλός του στην Πριμέρα Ντιβιζιόν αρκετές φορές όπως και κόντρα στον Κάνιο, κόντρα σε πολλούς από τους Ισπανούς που είναι τώρα στην ομάδα όμως δεν μίλησα με κανέναν. Γνωριζόμαστε πολύ καλά όλα τα παιδιά. Αν ο Άλμπερτ είπε καλά λόγια για μένα πριν έρθω, τον ευχαριστώ πολύ».

-Ποιο είναι το μήνυμα που θα ήθελες να στείλεις στον κόσμο του Ολυμπιακού;

«Αυτό που υποσχόμαστε τώρα είναι πολλή δουλειά. Αυτό που θέλουμε είναι να συνεχίσουμε να κερδίζουμε τίτλους για τον Ολυμπιακό. Να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα, το κύπελλο και να κάνουμε μια πολύ καλή σεζόν στο Champions League. Ξέρουμε ότι θα είναι δύσκολα τα πράγματα γι’ αυτό και δουλεύουμε πολύ. Να είμαστε στην καλύτερη δυνατή φόρμα για να μπορέσουμε να κατακτήσουμε τους στόχους μας».




Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :