Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ΧΑΛΠΕΡΙΝ: ΤΙΜΗ ΜΟΥ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ


Συνέντευξη στο Ισραήλ παραχώρησε ο Γιοτάμ Χαλπερίν και διηγήθηκε τα χρόνια που πέρασε στον Ολυμπιακό θεωρώντας τιμή του που φόρεσε τα «ερυθρόλευκα».

Ο Ισραηλινός γκαρντ μίλησε στη «Israel Hayom» και τόνισε για τους «ερυθρόλευκους» πως:

«Ο Ολυμπιακός είναι μια τεράστια ομάδα και φοβερή παράδοση. Είναι τιμή να παίζεις εκεί για τρία χρόνια. Είχα αρκετά σκαμπανεβάσματα στην απόδοση μου και έμαθα πολλά για μένα και το μπάσκετ. Είμαι χαρούμενος που στο τέλος της σεζόν έγινα περισσότερο σημαντικός για την ομάδα».

Σχετικά με το διάστημα που βρισκόταν εκτός των προπονητικών επιλογών τόνισε ότι:

«Δεν ήταν εύκολη περίοδος, αλλά ήξερα ότι έπρεπε να ανέβω το δρόμο μου. Πρέπει πάντα να αποδεικνύεις πράγματα ξανά και ξανά, ιδιαίτερα αν είσαι ξένος παίκτης».

Για την αδυναμία του Ολυμπιακού να κατακτήσει το πρωτάθλημα είπε ότι:

«Την τελευταία σεζόν πίστεψα πραγματικά ότι είναι στα χέρια μας το πρωτάθλημα και ότι μπορούσαμε να το κατακτήσουμε. Στο μπάσκετ όμως, δεν μπορείς να μπλοφάρεις. Ο Παναθηναϊκός έχει την ίδια ομάδα εδώ και πολλά χρόνια και είχε μια πραγματικά απίστευτη σεζόν». Όταν ρωτήθηκε για τη διαιτησία απάντησε πως «δεν είναι η θέση μου να μιλήσω για αυτό»

Για τη σειρά με τη Σιένα δήλωσε ότι:

«Όλα συνέβησαν τόσο γρήγορα. Είναι δύσκολο να εξηγήσω τι συνέβη, ακόμα και στο πρώτο παιχνίδι. Πιστέψαμε στους εαυτούς μας, αλλά η σειρά τελείωσε καταλάβουμε τι συνέβαινε. Δεν πιστεύαμε ότι μπορεί να φθάναμε σε αυτό το σημείο».

Για τη συνέχιση της συνεργασίας του με τον Μαυροκεφαλίδη είπε ότι:

«Ο Λουκάς ήταν ένας από τους καλύτερους μου φίλους στον Πειραιά. Είναι πιο εύκολο να πηγαίνεις σε ένα νέο μέρος όταν έχεις οικεία πρόσωπα όπως τον Μαυροκεφαλίδη και τον Πάτρικ Μπέβερλι».

Πιο… οικεία όμως, θα ένιωθε στην Μακάμπι, με την οποία είχε συμφωνήσει, αλλά η μεταγραφή ακυρώθηκε:

«Ήθελα να γυρίσω στην Μακάμπι. Νόμιζα ότι αυτή θα ήταν η καλύτερη κίνηση για την καριέρα μου αυτή τη στιγμή. Ελπίζω όμως, στα 35 μου όταν θα αποσυρθώ και θα κοιτάξω πίσω να μην νοιώθω ότι έχασα κάτι. Μια νέα εμπειρία έρχεται και κοιτάω μπροστά. Δεν σκέφτομαι τώρα πια να επιστρέψω στο Ισραήλ. Η Μακάμπι με υποστήριξε αρκετά και δεν μπορώ να ζητήσω περισσότερα. Εύχομαι να έχει μια εκπληκτική σεζόν ακόμα και χωρίς εμένα».

Τέλος, σε ερώτηση για την Σπαρτάκ Αγίας Πετρούπολης σχολίασε πως:

«Το ρωσικό πρωτάθλημα είναι ένα ερωτηματικό για μένα και είναι μια πρόκληση. Ήθελα να βρω μια ομάδα με μεγάλες φιλοδοξίες που να έχει ισχυρούς αντιπάλους. Υποθέτω ότι θα έχω μεγάλο και κεντρικό ρόλο στην ομάδα».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :