Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

ΜΠΟΥΜΣΟΝΓΚ: ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ Η ΡΕΪΝΤΖΕΡΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟ!


Στη Ρέιντζερς θέλει να συνεχίσει την καριέρα του ο Ζαν-Αλέν Μπουμσόνγκ. Ο Γάλλος κεντρικός αμυντικός του ΠΑΟ τόνισε στη «Daily Record» ότι γνωρίζει για τα οικονομικά προβλήματα των «μπλε», ωστόσο θα μπορούσε να λάβει ως αντάλλαγμα ακόμα και μετοχές της ομάδας!

Παράλληλα, ο Μπουμσόνγκ χαρακτήρισε τον ΠΑΟ μεγάλη ομάδα, αλλά τη Ρέιντζερς ακόμα μεγαλύτερη...

«Αν είχα την ευκαιρία να επιστρέψω στη Ρέιντζερς, θα το έκανα άμεσα. Είμαι καλά στον Παναθηναϊκό, όπου κερδίσαμε τη συμμετοχή της ομάδας στην προκριματική φάση του Champions League. Είναι μία μεγάλη ομάδα, αλλά η Ρέιντζερς είναι μεγαλύτερη. Το συμβόλαιό μου λήγει στο τέλος της επόμενης σεζόν. Έχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο, αλλά είμαι σχεδόν ελεύθερος λόγω των οικονομικών προβλημάτων του ελληνικού συλλόγου» είπε ο Γάλλος και συνέχισε:

«Η Ελλάδα βρίσκεται σε δύσκολη θέση αυτήν τη στιγμή και δεν έχουμε πληρωθεί για μήνες. Είναι δύσκολοι καιροί και χρειάζεται να σκεφτώ την οικογένειά μου. Ωστόσο, εάν είχα την ευκαιρία να επιστρέψω στη Ρέιντζερς, δεν θα υπήρχε θέμα με τα χρήματα, αφού ξέρω ότι είναι σε δυσχερή κατάσταση».

Ο 33χρονος παράλληλα επεσήμανε: «Δεν ξέρω πώς είναι η κατάσταση στη Ρέιντζερς τελευταία και αν μπορεί να κάνει μετεγγραφές, αλλά ξέρω ότι ο Βάλτερ Σμιθ προσπαθεί να αγοράσει την ομάδα. Όλοι ξέρουν ποιος είναι, αφού έχει τη Ρέιντζερς στην καρδιά του και πόσο τον έχει ανάγκη ο σύλλογος. Αισθάνομαι ότι με αυτές τις συνθήκες θα μπορούμε να μιλήσουμε. Ίσως θα μπορούσαν να μου δώσουν μέρος των χρημάτων μου σε μετοχές. Αντί να πάρω το 100% των χρημάτων μου, θα μπορούσα να πάρω το 60% και το υπόλοιπο 40% να μου καταβληθεί σε μετοχές του συλλόγου. Εξακολουθώ να είμαι σε καλή κατάσταση και πιστεύω ότι μπορώ να αγωνιστώ για δύο ή τρία χρόνια σε υψηλό επίπεδο».

* Αυτά είναι! Πως τον λέγατε αλήθεια τον παικταρά που θα μας "τρόμαζε" κιόλας; Ε! Τώρα λέει και αυτός τις δικές του αλήθειες... Κάτι παραπάνω ξέρει...
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :