Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΖΙΜΠΟΥΡ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΠΡΟΣ... ΟΛΟΥΣ!


Απάντησε στις κατηγορίες της Le Buteur σχετικά με τα επεισόδια στην Λιβύη, ο επιθετικός του Ολυμπιακού, Ραφίκ Τζιμπούρ, ενώ αναφέρθηκε και στην επίθεση που δέχτηκε, στους προσωπικούς του λογαριασμούς σε Facebook και Twitter.

Αναλυτικά η γραπτή δήλωση του Τζιμπούρ:

"Κατάρχας να πω πως οι παίκτες της Λιβύης ξεπέρασαν τα όρια και δεν έπαιζαν fair-play. Δεν ξέρω να μιλώ αραβικά. Εγώ απλά προστάτευσα την μπάλα με το κορμί μου και με έριξαν στο έδαφος. Στο τέλος του παιχνιδιού, ο παίκτης έδειξε δειλία και μου έριξε μια μπουνιά στο πρόσωπο έχοντας δίπλα του έναν συμπαίκτη. Στη συνέχεια προσπάθησα να προστατεύσω τον εαυτό μου και την σωματική μου ακεραιότητα. Είναι λυπηρό που κάποιοι συμπεριφέρονται μ' αυτόν τον τρόπο. Η βία δεν έχει σχέση με το ποδόσφαιρο. Καλώ όλους τους Αλγερινούς να δουν ξανά το ματς.

Σ' ό,τι αφορά στο δημοσίευμα της "Le Buteur" με κατηγορούν ψευδώς για πράξεις και λόγια που ποτέ δεν είπα και θέλω να πω πως είμαι πάντα περήφανος που είμαι Αλγερινός. Είναι πάντα τιμή μου να υπερασπίζομαι τα χρώματα της χώρας μου. Κανείς εκτός από τον Θεό και την οικογένειά μου δεν ξέρει πως έχω την Αλγερία στην καρδιά μου. Ξέρω ότι πολλοί οπαδοί με υποστηρίζουν και να συνεχίζουν να το κάνουν, γιατί ξέρουν τη διαφορά μεταξύ των αληθινών κειμένων και των φτιαγμένων. Επιπλέον, θα ήθελα να προσθέσω ότι το να παίζω με την Εθνική ομάδα έστω και ένα λεπτό είναι χρυσός για μένα, είναι το όνειρο εκατομμυρίων Αλγερινών στον κόσμο. Αυτό που θέλω να πω είναι πως έχω κίνητρο να παίζω. Μην παίζετε με την υπομονή μου.

Για να επιστρέψω στην εφημερίδα "ο ψεύτης" είναι σχεδόν τρία χρόνια που κάνουν προπαγάνδα εναντίον μου. Είναι αντι-Τζιμπούρ. Ο στόχος είναι το δυσφημίσουν με ψεύτικες πληροφορίες που τις εφευρίσκουν. Ευτυχώς σήμερα όλοι κατάλαβαν πως αντί να είμαστε ενωμένοι μετά από αυτό το περιστατικό, χωρίζουν την ομάδα με... άγριες ιστορίες. Έχουν πέσει πάρα πολύ χαμηλά.

Τέλος, θέλω να πω για την μεγάλη νίκη που πετύχαμε, θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που με στηρίζουν και με ακολουθούν στο twitter και στο facebook".



Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :