Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ... ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΣ Ο ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ!

Συνέντευξη στον OTE TV παραχώρησε ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού, Γιάννης Μπουρούσης, ο οποίος θα τεθεί αντιμέτωπος με τους πρωταθλητές Ελλάδας και Ευρώπης την Παρασκευή στο ΣΕΦ με την Αρμάνι Μιλάνο.

Ο Μπουρούσης ζήτησε συγνώμη για την... περιβόητη ατάκα για τους αδερφούς Αγγελόπουλους και δικαιολογήθηκε, λέγοντας πως ήταν μια περίεργη φάση που περνούσε εκείνες τις ώρες. «Τότε έκανα λάθος, ζήτησα και συγγνώμη από τους Αγγελόπουλους. Ήμουν σε μια δύσκολη φάση και μου βγήκε κακή αντίδραση», είπε ο πρώην σέντερ των ερυθρόλευκων, για να συνεχίσει.

«Εγώ δεν κρύφτηκα ποτέ. Ήμουν πάντα μπροστινός, ό,τι σκεφτόμουν το έλεγα. Όχι σαν κάτι άλλους συμπαίκτες μου, που ήταν πίσω και την κάνανε από εδώ και από εκεί. Ο Ίβκοβιτς τσακώθηκε με τον Γκάλη, δεν θα τσακωνόταν μαζί μου; Πάντως, μονός καυγάς δεν γίνεται».

Σχετικά με την υπόθεση ντόπινγκ, κάτι που δεν αποδείχτηκε ποτέ βέβαια, ο Μπουρούσης σχολίασε. «Ούτε ντοπαρισμένο να με είχαν πιάσει δεν θα γινόταν τόσος ντόρος. Τότε μέτρησα τους φίλους μου. Ξαφνικά ο Γιάνναρος έγινε κύριος Μπουρούσης και οι κολλητοί μου την... έκαναν. Έβαλα πολύ κόσμο στην μπλακ λιστ και κατάλαβα πολλά πράγματα».


Όσον αφορά στη συνέχεια της καριέρας του, αποκάλυψε πως θα ήθελε να την ολοκληρώσει σε ομάδα του εξωτερικού. «Δεν δέχτηκα ποτέ πρόταση από τον Παναθηναϊκό. Δεν ξέρω αν θα πήγαινα ποτέ η θα γύριζα στον Ολυμπιακό. Στόχος μου είναι να τελειώσω την καριέρα μου έξω. Δεν θέλω να γυρίσω στην Ελλάδα για να παίξω μπάσκετ. Μπορεί να παίξω και στο ΝΒΑ. Πριν από λίγα χρόνια ο κόουτς Πόποβιτς μου προσέφερε διετές συμβόλαιο με τους Σπερς κι εγώ αρνήθηκα για να μείνω στον Ολυμπιακό και να παλέψω για να κατακτήσουμε ένα πρωτάθλημα. Περνάω ωραία στο Μιλάνο, έχω βελτιωθεί ως παίκτης και με έχει βοηθήσει ο κόουτς Σκαριόλο ατομικά».

Τέλος, ο παίκτης της Αρμάνι αποκάλυψε το μήνυμα που του έστειλε ο Γιώργος Πρίντεζης, όταν η ομάδα κατέκτησε την Ευρωλίγκα. «Το αυριανό ματς είναι περίεργο, παίζω σε μία ομάδα και πρέπει να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, Μπορεί να έφταιγα κι εγώ που δεν πήραμε τόσα χρόνια το πρωτάθλημα. Χάρηκα πολύ για τον Ολυμπιακό. Χάρηκα κυρίως για το πρωτάθλημα. Εχω καλές σχέσεις με όλα τα παιδιά. Εχω κρατήσει ένα μήνυμα που μου έστειλε ο Πρίντεζης από την Κωνσταντινούπολη μετά τον τελικό που λέει ότι αυτό το τρόπαιο ανήκει και σε σένα».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :