Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

ΕΠΙΘΕΣΗ ΓΚΟΥΑΡΝΤΙΟΛΑ ΣΕ... ΡΟΣΕΛ!

Ο Πεπ Γκουαρντιόλα άφησε «αιχμές» σγια τον Σάντρο Ροσέλ, τονίζοντας ότι χρησιμοποίησε την ασθένεια του Βιλανόβα για να... πλήξει τον ίδιο.

Ο προπονητής της Μπάγερν τα «έχωσε» στον πρόεδρο της πρώην ομάδας του, τονίζοντας ότι δεν τον σεβάστηκε: «Ήμουν 6.000 χιλιόμετρα μακριά και ζήτησα από τη διοίκηση της Μπαρτσελόνα να με αφήσουν ήσυχο και δεν το έκαναν. Δεν κράτησαν το λόγο τους. Φέτος έγιναν πολλά που ξεπέρασαν τα όρια. Χρησιμοποίησαν την ασθένεια του Τίτο Βιλανόβα για να με πληγώσουν, αυτό είναι κάτι που δεν τους το συγχωρήσω ποτέ.»

Οι φήμες ήθελαν τις σχέσεις του Βιλανόβα με τον Γκουαρντιόλα να διαταράχθηκαν, αφού ο Πεπ δεν τον επισκέφτηκε όταν έκανε θεραπεία στη Νέα Υόρκη, αλλά και λόγω της υπόθεσης του Νεϊμάρ: «Εγώ τον Τίτο Βιλανόβα τον είχα δει στη Νέα Υόρκη κι αν δεν τον έχω συναντήσει είναι επειδή δεν ήταν δυνατόν, αλλά όχι από την πλευρά μου. Πρέπει να δικαιολογήσω ότι δεν θέλω το κακό κάποιου που είχα τόσο καιρό ως σύντροφο; Αυτό είναι πολύ άσχημο».

Όσον αφορά το Βραζιλιάνο παίκτη είπε: «Πριν από τρία χρόνια μίλησα στο τηλέφωνο με τον Νεϊμάρ επειδή ο πρόεδρος Ροσέλ μου το ζήτησε, για να δει αν υπάρχει η πιθανότητα να τον πείσω να έρθει στη Μπαρτσελόνα. Στο Γκαλά της FIFA συναντηθήκαμε και μιλήσαμε για το ποδόσφαιρο και την πορεία του στη Σάντος. Όταν έγινα προπονητής στην Μπάγερν ήθελε να μάθω σε τι φάση βρίσκεται, γιατί αφού είχαμε μιλήσει με αυτόν στο τηλέφωνο δεν ήξερα αν οι προτιμήσεις ου έχουν αλλάξει. Κανονίσαμε μια συνάντηση με τον πατέρα του στη Νέα Υόρκη και στα πέντε λεπτά είπε ότι θέλει να πάει στη Μπάρτσα. Σε αυτές τις τρεις φορές που έχω μιλήσει με τον Νεϊμάρ, του είπα είκοσι φορές ότι αυτό που πρέπει να κάνει είναι να υπογράψει στη Μπαρτσελόνα και αυτές τις τρεις φορές το όνομα του Βιλανόβα δεν αναφέρθηκε ποτέ. Ποτέ».

Για τον Τϊτο και τις... κακές γλώσσες που θέλουν να μην τον θεωρεί αρκετά ικανό, πρόσθεσε: «Την περασμένη σεζόν έκανε τη καλύτερη χρονιά από πλευράς συγκομιδής βαθμών στην ιστορία της Μπαρτσελόνα. Αυτό αρκεί να σας απαντήσω για το αν τον θεωρώ ικανό ή όχι. Οι καλοί παίκτες πάντα μπορούν να παίξουν μαζί και το ίδιο ισχύει για τους Μέσι και Νεϊμάρ».

Τέλος, αναφέρθηκε στην απόφασή του να φύγει από τη Μπαρτσελόνα: «Η απόφαση να φύγω ήταν δική μου. Δεν έχω τίποτα να προσάψω σε κανέναν. Απλά ζήτησα να με αφήσουν να ζήσω τη ζωή μου. Πήγα με την οικογένειά μου για να προσπαθήσω να βελτιώσω τα αγγλικά μου και στο τέλος έμαθα γερμανικά».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :