Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

ΣΑΒΙΟΛΑ : ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!

Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Ολυμπιακού έκανε ο Χαβιέρ Σαβιόλα, εν μέσω αποθέωσης από οπαδούς των ερυθρόλευκων που βρίσκονταν ακόμα έξω από τα γραφεία της ΠΑΕ.

Ο Αργεντίνος μέσα σε 45 λεπτά από την άφιξή του στα γραφεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός υπέγραψε για δύο χρόνια, φόρεσε τη φανέλα με το νούμερο "9" και αποχώρησε μέσα σε αποθέωση, λέγοντας πρώτα δύο λόγια.

«Θέλω καταρχήν να ευχαριστήσω τους πάντες τόσο για την υποδοχή όσο και για την αγάπη που μου έχουν δείξει από την πρώτη στιγμή που έφτασα στην Αθήνα.

Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ κι ανυπομονώ να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου, να αρχίσω την προπόνηση και να παίξω στους αγώνες. Περιμένω τη νέα χρονιά, θέλω να πετύχουμε όλους τους στόχους μας και είμαι χαρούμενος που όλα πήγαν καλά και είμαι πλέον εδώ», ήταν τα λόγια του Αργεντινού σούπερ σταρ.

Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :