Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

ΓΚΑΛΕΤΙ : ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ...

Συγκινημένος για την επιστροφή του στο "Γ. Καραϊσκάκης" και ιδιαίτερα για την υποδοχή του κόσμου του Ολυμπιακού παρουσιάστηκε στις δηλώσεις του μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον ΟΦΗ (5-1) ο Λουτσιάνο Γκαλέτι, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το sentragoal.gr.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης", στο οποίο έχω ζήσει μεγάλες στιγμές», είπε χαρακτηριστικά ο Γκαλέτι.

«Ήταν μία βραδιά που περίμενα πολύ καιρό, ένιωσα πως επιστρέφω σπίτι μου», επεσήμανε στη συνέχεια ο Αργεντίνος ποδοσφαιριστής.

«Έκανα πολύ μεγάλη προσπάθεια ώστε να επιστρέψω στην αγωνιστική δράση, καθώς ταλαιπωρήθηκα με το πρόβλημα υγείας μου και η αποθέωση από τον κόσμο του Ολυμπιακού ήταν κάτι όμορφο για εμένα», υπογράμμισε και πρόσθεσε:

«Έχω καταπληκτική σχέση με τον κόσμο του Ολυμπιακού, πέρασα ωραία χρόνια μαζί τους».

Στη συνέχεια ο Γκαλέτι αποκάλυψε τη σκέψη του με το που κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια να συνεργαστεί με τον Ολυμπιακό από κάποιο άλλο πόστο.

«Είναι στη σκέψη μου να επιστρέψω κάποια στιγμή στον σύλλογο και να βοηθήσω την ομάδα από κάποιο πόστο», είπε σπεύδοντας στη συνέχεια να αναφερθεί στο ματς με την Μπενφίκα.

«Είδα το ματς του Ολυμπιακού με την Μπενφίκα. Ήταν πολύ καλός και πιστεύω πως στο "Καραϊσκάκης" θα κερδίσει. Σίγουρα θα έχει την υποστηρίξή μου. Στον ΟΦΗ είμαι καλά και είναι μία ομάδα που με έχει βοηθήσει, αλλά και που έχει στηρίξει στην επιλογή μου», κατέληξε ο Γκαλέτι.



Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :