Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2013

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΟΝΑ...

Δύσκολη, αλλά και σπουδαία χαρακτήρισε την απόφασή του να φύγει από την Williams ο Παστόρ Μαλδονάδο, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το "sport-fm.gr".

Τους λόγους που τον οδήγησαν να φύγει από τη Williams ύστερα από θητεία δύο ετών αποκάλυψε ο Παστόρ Μαλδονάδο.

Ο πιλότος από τη Βενεζουέλα εξέφρασε τα παράπονα του για την απόδοση του μονοθεσίου του, τονίζοντας πως εκείνος έδωσε
περισσότερα στην ομάδα από ότι η ομάδα σε αυτόν.

Ακόμη, χαρακτήρισε δύσκολη τη φετινή σεζόν, ωστόσο πρόσθεσε πως έμαθε περισσότερα από την περσινή.

«Είμαι χαρούμενος που φεύγω. Εδώ και κάποιους μήνες είμαι σε επικοινωνία με την ομάδα γιατί ήθελα να φύγω και είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό. Ήταν δική μου απόφαση. Στη Σιγκαπούρη το αποφάσισα. Νομίζω ότι εγώ έδωσα περισσότερα στην ομάδα από ότι αυτή σε μένα. Πήραμε μία νίκη μαζί μια πέρυσι πήραμε καλά αποτελέσματα. Ακόμη και φέτος κάναμε καλούς αγώνες, αλλά αυτό δεν είμαι τα πάντα. Περιμένω κάτι περισσότερο, θέλω κάτι παραπάνω από την Formula 1», ήταν τα λόγια του πιλότου από τη Βενεζουέλα για να συμπληρώσει στη συνέχεια:

«Ίσως φέτος να έμαθα περισσότερα από ότι την περσινή σεζόν. Σίγουρα ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά, πολύ δύσκολη για την ομάδα και πήρα την απόφαση να φύγω γιατί δεν ήμουν αρκετά χαρούμενος με την ομάδα».

Η Williams βρήκε στο πρόσωπο του Φελίπε Μάσα στον αντικαταστάτη του Παστόρ Μαλδονάδο.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :