Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

ΜΠΡΑΟΥΝ : ΤΙΜΗ ΝΑ ΣΕ ΘΕΛΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!



Ο Κάρλον Μπράουν συμμετέχει αυτή την περίοδο στο Summer League του Λας Βέγκας και μιλάει στο Euroleague Greece για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν έχει συμφωνήσει ακόμα με κάποια ομάδα.

Ο 25χρονος Αμερικανός γκαρντ έχει μείνει ελεύθερος από την Χάποελ ενώ η περίπτωσή του απασχολεί πολλές ευρωπαϊκές ομάδες. Ο ίδιος, πάντως, δεν δείχνει να... αγχώνεται ιδιαίτερα, αφού αυτή την περίοδο προσπαθεί να... πείσει τους Νάγκετς ότι αξίζει μια θέση στο ΝΒΑ.

Στο χθεσινό ματς κόντρα στους Ράπτορς είχε 10 πόντους με 2/4 βολές, 1/4 δίποντα, 2/4 τρίποντα, 2 ριμπάουντ και 2 ασίστ σε 19' συμμετοχής.

Τι έχει να πει για την παρουσία του στο Summer League του Λας Βέγκας με το Ντένβερ; ''Είναι σπουδαία εμπειρία! Είμαι ενθουσιασμένος αφού οι Νάγκετς με κάλεσαν στο σάμερ λιγκ. Θέλω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό''.

Ο Μπράουν εξηγεί ότι η παρουσία του στη Χάποελ Τελ Αβίβ τον βοήθησε να βελτιωθεί και να βρεθεί εκεί που... βρίσκεται τώρα: ''Η πρώτη μου χρονιά μακριά από τις ΗΠΑ ήταν σπουδαία εμπειρία! Με βοήθησε πολύ να βελτιωθώ, να είμαι δυνατός σωματικά και πνευματικά. Με βοήθησε να έλθω εδώ''.

''Δεν ήταν εύκολο να ζήσω μακριά από το σπίτι όμως το μπάσκετ είναι ίδιο παντού. Κάθε κόουτς έχει διαφορετική φιλοσοφία όμως στο τέλος της ημέρας πρέπει να δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό. Νομίζω ότι το έκανα πέρσι στο Ισραήλ. Θα συνεχίσω να το κάνω στο υπόλοιπο της καριέρας μου''.

Ο Κάρλον Μπράουν βρέθηκε στο στόχαστρο του Ολυμπιακού για την ενίσχυση της περιφερειακής γραμμής. Πέρα από τους ερυθρόλευκους, για τον παίκτη έχει ενδιαφερθεί και η Μακάμπι Τελ Αβίβ. Τι έχει να πει ο ίδιος; ''Είναι πολύ ωραίο να ξέρεις ότι σε θέλουν, ειδικά οι μεγάλες ομάδες όπως ο Ολυμπιακός και η Μακάμπι. Είναι προνόμιο και μεγάλη τιμή όμως αυτή τη στιγμή όλες μου οι σκέψεις είναι στο σάμερ λιγκ. Θέλω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για τους Ντένβερ Νάγκετς που μου έδωσαν αυτή την ευκαιρία. Είναι όνειρό μου να παίξω στο ΝΒΑ. Αν δεν συμβεί αυτό, θα δούμε τι θα γίνει με τη Μακάμπι, τον Ολυμπιακό ή οποιαδήποτε άλλη ομάδα''.

Όσο για το αν έχει συμφωνήσει με κάποια ομάδα εν όψει της νέας σεζόν, ο Αμερικανός ήταν ξεκάθαρος: ''Όχι, δεν έχω συμφωνήσει με κάποιον''.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :