Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

«ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ»!



Για τους περισσότερους η μεταγραφή του Τρεμέλ Ντάρντεν στον Ολυμπιακό ήταν... έκπληξη, δεδομένου ότι η συμφωνία κλείστηκε κάτω από άκρα μυστικότητα. Για τον ίδιο, όπως, ήταν... δώρο Θεού!

Ο 33χρονος σμολ φόργουορντ, γνωστός για τη βαθιά θρησκευτική του πίστη, ευχαρίστησε μέσω twitter τον Θεό και τον Ιησού Χριστό για την ευκαιρία που του δίνεται και «δεσμεύτηκε» να τα δώσει όλα για το Θρύλο!

«Τιμή, Ευχαριστώ και Δόξα στον Θεό και στον Ιησού Χριστό για την ευκαιρία που μου δίνεται να συνεχίσω να παίζω μπάσκετ. Είμαι ευγνώμων που μου δόθηκε η ευκαιρία να παίξω για τον σπουδαίο Ολυμπιακό. Θα δώσω τα πάντα για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει όλους τους στόχους που έχει θέσει για τη χρονιά που έρχεται».

Ο Ντάρντεν δεν παρέλειψε να αναρτήσει παράλληλα ευχαριστήριο-αποχαιρετιστήριο μήνυμα με... αποδέκτη την πρώην του ομάδα, τη Ρεάλ Μαδρίτης. «Σας ευχαριστώ που με επιλέξατε και μου επιτρέψατε να ζήσω αυτό το όνειρο. Πρώτη σε οργάνωση από την κορυφή μέχρι το βάθος. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, είστε σπουδαίοι τύποι, περάσαμε καλά και πετύχαμε μερικά σπουδαία πράγματα μαζί.

Σας αγαπώ και θα μου λείψετε. Ευχαριστώ όλο το προπονητικό επιτελείο και όλους όσοι εργάζονται σε αυτή την ομάδα για τη βοήθεια που μου παρείχατε. Ευχαριστώ τους οπαδούς της ομάδας για την αγάπη και την υποστήριξη. Για μία ακόμη φορά ο Θεός μας έδειξε τον δρόμο και ο Θεός μου έδειξε πως ήρθε η ώρα να πάω σε ένα άλλο μέρος για να πετύχω αυτό που Εκείνος θέλει να πετύχω εκεί».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :