Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

ΜΠΡΑΜΠΟΡΟΒΑ : ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ!



Η Μπραμπόροβα τόνισε σε δηλώσεις της πως ήρθε στην καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και θέλει να κατακτήσει με τον Ολυμπιακό το Πρωτάθλημα και το Κύπελλο.

"Έχουμε καταπληκτικούς φιλάθλους, έχω ενημερωθεί", δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η Σλοβάκα Ιβάνα Μπραμπόροβα, με το... δολοφονικό σερβίς, μίλησε στο "RedPlanet.gr" για την μεταγραφή της στον Ολυμπιακό. Η 29χρονη, η οποία έχει ύψος 1.87 και αγωνίζεται ως ακραία με υποδοχή, αλλά και ως διαγώνια, εξέφρασε τη χαρά της που θα συνεχίσει την καριέρα της στο Θρύλο και σκοπός της είναι να διατηρηθούν οι ερυθρόλευκοι στην κορυφή.

Αναλυτικά, είπε τα εξής: "Είμαι πολύ χαρούμενη που ήρθα σε μία μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα όπως είναι ο Ολυμπιακός. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για την δυναμική του συλλόγου, αλλά και για την ομάδα που διαθέτει, από φίλους μου που αγωνίστηκαν στο παρελθόν στον Ολυμπιακό.

Έχω μάθει πως πρόκειται για έναν τεράστιο σύλλογο, αλλά και πως στην ομάδα γίνεται εξαιρετική δουλειά. Ξέρω πως έχουμε και καταπληκτικούς φιλάθλους, έχω ενημερωθεί για αυτό. Ξέρω πως ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα και πιστεύω πως θα καταφέρουμε να διατηρηθούμε στην κορυφή και στη νέα σεζόν.

Θα βάλω τα δυνατά μου ώστε να βοηθήσω την ομάδα να κερδίσουμε τα παιχνίδια και φυσικά για να κατακτήσουμε τόσο το Πρωτάθλημα, όσο και το Κύπελλο στην Ελλάδα".

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :