Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ... ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΥΛΙΔΟ! (PHOTOS)

Ο Άλαν Πουλίδο έστειλε επιστολή στην ιστοσελίδα "Medio Tiempo" τονίζοντας για άλλη μια φορά ότι είναι ελεύθερος από την Τίγκρες.

Πιο συγκεκριμένα, η επιστολή του 23χρονου επιθετικού που έχει υπογράψει με τον Ολυμπιακό, αναφέρει:

"Με τη βοήθεια του παρόντος θέλω να τελειώσουν οι εικασίες και να εξαλειφθούν οι ψίθυροι σχετικά με το συμβόλαιο που με δεσμεύει με την ομάδα Τίγκρες. Από το τέλος του πρωταθλήματος Κλαουσούρα 2014, έπαψα να είμαι παίκτης της Τίγκρες και γι' αυτό ακριβώς η παρούσα κατάστασή μου είναι ελεύθερος παίκτης.

Η ομάδα δεν αναγνωρίζει ότι έτσι έχει η κατάσταση και αυτό με υποχρέωσε να προχωρήσω σε καταγγελία στην Επιτροπή για Συνδιαλλαγές και Επίλυσης αντιπαραθέσεων της μεξικάνικης ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας.

Αυτή η καταγγελία έγινε την 29η Ιουλίου 2014 και απλά ζητάω να παραδεχτούν ότι είμαι ελεύθερος από συμβόλαιο. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στο θεσμικό δίκαιο και καλή πίστη ότι όλα τα εμπλεκόμενα μέρη σε αυτή την κατάσταση θα βοηθήσουν να επιλυθεί άμεσα το θέμα.

Στους οπαδούς της Τίγκρες, θέλω να πω ένα ευχαριστώ για τη στήριξη και την αγάπη που μου έδειξαν και πάντα θα τους έχω στην καρδιά μου".



Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :