Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

«ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΠΕΤΥΧΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ...»



Τη στενοχώρια του που δεν μπόρεσε να αγωνιστεί στον Ολυμπιακό εξέφρασε ο Ποπς Μενσά Μπονσού.

Ο Βρετανός φόργουορντ, ο οποίος κάνει ντεμπούτο με τη Χάποελ Ιερουσαλήμ του Ισραήλ στο Γιούροκαπ μίλησε σε γνωστό δημοσιογράφο της χώρας για τους λόγους που... «κόπηκε» στα ιατρικά από τους ερυθρόλευκους.

«Δεν ξέρω πώς απέτυχα (στα ιατρικά). Ήθελα πολύ να παίξω στο σύλλογο», ήταν τα λόγια του δυναμικού άσου, ο οποίος πρόσθεσε:

«οι ομάδες δεν ήθελαν να πάρουν ρίσκο μαζί μου, αλλά δεν το θεωρώ έτσι εγώ. Είμαι σε καλή κατάσταση και νιώθω εξαιρετικά».

«Είχα προβλήματα στο γόνατο από τότε που ήμουν έφηβος, αλλά είμαι ακόμη ένας από τους πιο αθλητικούς παίκτες στην Ευρώπη», είπε ακόμα ο Μπονσού.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :