Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

«ΒΟΜΒΑ» ΑΡΟΓΙΟ ΣΤΗ ΓΑΛΑΤΑ!



Ο Κάρλος Αρόγιο ανακοίνωσε την απόφασή του ν' αφήσει τη Γαλατάσαραϊ, λόγω της άσχημης οικονομικής κατάστασης της ομάδας!

Ο γκαρντ από το Πουέρτο Ρίκο βρισκόταν στη Γαλατά από το 2013, ωστόσο τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Τούρκοι τον ανάγκασαν ν' αναζητήσει το νέο σταθμό της καριέρας του:

«Είμαι πολύ λυπημένος που πρέπει ν' ανακοινώσω στον Τύπο και στους σπουδαίους φιλάθλους εδώ στην Κωνσταντινούπολη την απόφασή μου ν' αφήσω τη Γαλατάσαραϊ. Η απόφασή μου ν' αφήσω την ομάδα ήρθε μετά από αρκετή σκέψη. Λόγω των οικονομικών θεμάτων που έχει η ομάδα, δεν μπορώ να είμαι μέρος της Γαλατάσαραϊ πλέον. Θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους της ομάδας για την αγάπη και τον σεβασμό που μου έδειξαν τα τελευταία τρία χρόνια. Πάντα θα έχετε μία θέση στην καρδιά μου. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόουτς Αταμάν και τους συμπαίκτες μου. Θα μου λείψετε».

Ο Κάρλος Αρόγιο αγωνίστηκε σε έξι παιχνίδια στο φετινό TOP 16 της ευρωλίγκας και μέτρησε 7,6 πόντους, 1,6 ριμπάουντ και 4,2 ασίστ.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :