Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

«ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΗΚΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ»



Ο... μίνι απολογισμός του αθλητή του τμήματος Πινγκ Πονγκ του Ολυμπιακού μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος στο απλό και στο διπλό ανδρών

Τον απολογισμό της φετινής σεζόν η οποία του αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα έκανε στο osfp.gr ο Κώστας Παπαγεωργίου. Ο αθλητής του τμήματος Πινγκ Πονγκ του Ολυμπιακού μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος στο απλό ανδρών αλλά και στο διπλό μαζί με τον Τάσο Ρηνιώτη τόνισε αρχικά τα εξής: «Η αλήθεια είναι ότι μέχρι τώρα ήταν κακή χρονιά για μένα. Δεν βοήθησα τον Ολυμπιακό όσο ήθελα δεν ξέρω αν αυτό το πρωτάθλημα φέρνει μια παρηγοριά στους ανθρώπους του συλλόγου που με εμπιστεύτηκαν». Στη συνέχεια ο πρωταθλητής του Ολυμπιακού συμπλήρωσε:

«Ήμουν μάλλον σε κακή κατάσταση το προηγούμενο διάστημα αλλά τελικά βρήκα τον εαυτό μου. Έπαιξα καλά, κέρδισα αρκετούς δύσκολους αντιπάλους. παρά την κούραση πήγαινα καλά στο τουρνουά με αποκορύφωμα στον τελικό όπου έπιασα πολύ καλή απόδοση και κέρδισα ένα πολύ καλό αθλητή τον Γιώργο Κωνσταντινόπουλο που πρώτη φορά έφτασε στα τελικά. Είναι μεγάλη χαρά αυτός ο 6ος σερί τίτλος και σημαίνει πολλά για μένα αλλά η χρονιά μου έχει αφήσει πικρία για την απόδοσή μου στο ομαδικό η οποία δεν φεύγει τελείως. Είναι μια χαρά αλλά δεν μπορεί να επισκιάσει την κακή απόδοσή που είχε με την ομάδα μου».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :