Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

«ΒΟΜΒΑ» ΑΠΟ ΚΙΡΙΛΕΝΚΟ!



Τέλος στην καριέρα του ως παίκτης στο μπάσκετ αποφάσισε να βάλει ο Αντρέι Κιριλένκο, όπως δήλωσε ο ίδιος.

Ο Ρώσος αστέρας της ΤΣΣΚΑ Μόσχας μίλησε σε τηλεοπτική εκπομπή του Canal + για την Ευρωλίγκα και ανακοίνωσε την απόφασή του να... αποσυρθεί στο τέλος της σεζόν.

«Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα επιτέλους σπίτι και είναι μια τεράστια ευκαιρία να ολοκληρώσω την καριέρα μου στο σπίτι μου. Αυτή θα είναι πιθανότατα η τελευταία μου σεζόν. Ακόμα σκέφτομαι για την επόμενη χρονιά αλλά αυτή τη στιγμή νιώθω ότι είναι η τελευταία μου σεζόν», ήταν τα λόγια του 34χρονου άσου.

Για το επόμενο βήμα του: «Δεν ξέρω ακόμα. Εχω πολλά χρόνια μπροστά μου, για να αλλάξω το επάγγελμα μου, σταματώντας να είμαι παίκτης πια. Σκέφτομαι ακόμα ότι θα είμαι κοντά στο μπάσκετ με κάποιο τρόπο. Δεν ξέρω ακόμα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να συνεχίσω την καριέρα μου, όπως να είμαι συνεχώς κοντά στο άθλημα ή να απέχω εντελώς».


Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :