Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

ΑΦΕΛΑΪ : ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΠΑΩ ΟΠΟΥ ΘΕΛΩ...



Έτσι όπως δείχνουν τα πράγματα και από το ύφος γραφής των ξένων δημοσιευμάτων, ο Αφελάι ενδέχεται να αποτελέσει παρελθόν από τον Ολυμπιακό στο τέλος της σεζόν.

Ο ίδιος σε δηλώσεις του, υποστηρίζει πως θα είναι ελεύθερος να αποφασίσει να πάει όπου θελήσει αυτός, ενώ σημειώνει πως εκείνο που θα τον βοηθήσει, είναι η καλή κατάσταση στην οποία βρίσκεται.

«Σωστά. Θα είμαι σύντομα ελεύθερος να πάω όπου θέλω», ανέφερε ο Αφελάι και συνέχισε.

«Με την Κέρκυρα ήμουν εκεί, αφού ξεκουράστηκα βέβαια. Υπήρχε η απόφαση να γίνει ροτέισον. Μετά τη χειμερινή διακοπή, έπαιξα σχεδόν σε όλα τα παιχνίδια. Και τώρα είμαι σε καλή κατάσταση».

Τέλος, αναφορικά με το σε ποια ομάδα θα μεταγραφεί, συμπλήρωσε. «Για αυτό υπάρχει ο ατζέντης μου που κάνει περισσότερα. Είναι Μάρτιος ακόμα, άρα δεν ανησυχώ σχετικά με αυτό».


Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :