Τρίτη 14 Απριλίου 2015

«ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗ ΘΥΡΑ 7»



Ο Φέλιξ Μπόρχα υποκλίνεται στους οπαδούς τους Ολυμπιακού μιλώντας στο "gazzetta.gr", ενώ εκφράζει την επιθυμία του να επιστρέψει στην Ελλάδα. Οι στιγμές που δεν ξεχνάει η «κόμπρα» από το Εκουαδόρ!

Αναλυτικά...

Τον αποκάλεσαν «καγκουρό» λόγω του ιδιαίτερου διασκελισμού του. Στην Ελλάδα αφίχθη μετά βαΐων και κλάδων για λογαριασμό του Ολυμπιακού.

Στην Ντεπορτίβο Ελ Νασιονάλ δικαιολογούσε το έτερο προσωνύμιο του... Πραγματική «κόμπρα» εντός περιοχής που σκόραρε αφειδώς.

Το 2006 η δημοτικότητα του εκτινάχθηκε στα ύψη εκπροσωπώντας τον Iσημερινό στο Μουντιάλ της Γερμανίας.

Ο Ολυμπιακός τράβηξε το χαρτί Μπόρχα. Σχεδόν μία δεκαετία αργότερα, ο 32χρονος φορ κάνει την αυτοκριτική του...

«Σκέφτομαι συχνά τον Ολυμπιακό και τους οπαδούς του. Ιδιαίτερη στιγμή στην καριέρα μου στον Ολυμπιακό αποτελούν τα ματς με τον μεγάλο αντίπαλο Παναθηναϊκό.

Ο Ολυμπιακός ήταν κάτι ξεχωριστό για μένα γιατί αποτέλεσε την πρώτη ομάδα μου στην Ευρώπη. Η παρουσία μου συνοδεύτηκε με πρωτάθλημα κάτι που με χαροποιεί.

Έχω μόνο καλές αναμνήσεις από τον Ολυμπιακό. Δεν υπάρχει κάτι αρνητικό και είμαι περήφανος που αγωνίστηκα σε τούτο τον μεγάλο σύλλογο», είναι τα πρώτα λόγια του Φέλιξ Μπόρχα .

O πρώην άσος της Μάιντς επαναπατρίστηκε ωστόσο η Ελλάδα πάντα βρίσκεται στο μυαλό του.

«Θα ήθελα να επιστρέψω και να αγωνιστώ στην Ελλάδα, πέρασα πολύ ωραία στη χώρα σας. Ποτέ δεν μετάνιωσα για την επιλογή μου».

Ο Μπόρχα όπου και αν βρεθεί μιλάει με τα θερμότερα λόγια την Θύρα 7, χαρακτηρίζοντας τους οπαδούς του Ολυμπιακούς ως τους καλύτερους στον κόσμο.

«Θυμάμαι πολλούς ανθρώπους στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό. Οι άνθρωποι στην Ελλάδα λατρεύουν το ποδόσφαιρο και το ζουν με έντονο πάθος. Επίσης μου άρεσε πολύ το ελληνικό φαγητό.

Χρωστάω όμως ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Θύρα 7. Όσο ήμουν στην ομάδα με υποστήριξαν πολύ. Θέλω να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά στην Θύρα 7. Είναι οι καλύτεροι οπαδοί στον κόσμο».

Η «κόμπρα» εδώ και μερικές εβδομάδες αγωνίζεται στο Εκουαδόρ και συγκεκριμένα στην Μούσουκ Ρούνα.

«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στο Εκουαδόρ με την οικογένεια μου και τους φίλους μου αλλά μου λείπουν πολλά μέρη. Ένα από αυτά είναι και η Ελλάδα».



Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :