Κυριακή 19 Απριλίου 2015

ΜΙΛΙΒΟΓΕΒΙΤΣ : ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ!



Σίγουρος πως ο Ολυμπιακός θα... «μεγαλώσει» κι άλλο στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια, είτε με τον ίδιο στο ρόστερ, είτε χωρίς, εμφανίστηκε ο Λούκα Μιλιβόγεβιτς.

Ο Σέρβος αμυντικός μέσος μίλησε στην κάμερα της Nova, επανέλαβε πως θέλει πολύ να μείνει στον Θρύλο, αναφέρθηκε στην πρώτη του χρονιά και τις αναμνήσεις του, ενώ ζήτησε από τον κόσμο να πάει αύριο στο γήπεδο για να γιορτάσουν όλοι μαζί το πρωτάθλημα.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Λούκα Μιλιβόγεβιτς:

Για τον αγώνα με τον Λεβαδειακό και τον κόσμο: «Είμαι σίγουρος πως θα έρθουν για να δημιουργήσουν μία καλή ατμόσφαιρα στον αγώνα. Γιατί αν νικήσουμε, τότε θα είμαστε και μαθηματικά πρωταθλητές αυτής της χρονιάς. Είμαι σίγουρος ότι θα είμαστε σοβαροί για να συνεχίσουμε με νίκη στον επόμενο αγώνα, ώστε να γιορτάσουμε στο τέλος του αγώνα με τους οπαδούς μας. Το μήνυμά μου είναι να έρθουν στο γήπεδο για να γιορτάσουμε όλοι μαζί σαν οικογένεια».

Για τον Λεβαδειακό: «Παίζουμε στο γήπεδό μας, μπροστά στον κόσμο μας και είναι μεγάλο πλεονέκτημα. Για μένα, δεν με ενδιαφέρει αν ο Λεβαδειακός ή οι άλλες ομάδες μάχονται για τα πλέι οφ ή για την παραμονή. Κοιτάμε την ομάδα μας, είμαστε πρώτοι στο πρωτάθλημα και θα πάμε να κερδίσουμε και αυτό το παιχνίδι. Είναι δύσκολος αγώνας, όπως κάθε αγώνας και πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι 100% για να πάρουμε αυτό το παιχνίδι. Θα δώσουμε τα πάντα για να πανηγυρίσουμε στο τέλος μαζί με τους οπαδούς μας».

Για το τι κρατάει από την πρώτη του χρονιά στον Ολυμπιακό: «Για μένα θα μπορούμε να μιλήσουμε στο τέλος, μόλις τελειώσει η χρονιά. Μέχρι στιγμής, πάντως, όλα είναι θετικά για μένα, μου αρέσει πραγματικά εδώ, ο σύλλογος, ο κόσμος, η χώρα. Μου αρέσει η πίεση. Σε τέτοιες ομάδες υπάρχει πίεση και μου αρέσουν αυτές. Οι αναμνήσεις μου είναι υπέροχες. Παίξαμε στο Τσάμπιονς Λιγκ, κάναμε καλές εμφανίσεις και θέλαμε λίγο ακόμα να περάσουμε στην επόμενη φάση. Για μένα ήταν μία πολύ καλή χρονιά».

Για το που θα ήθελε να είναι την επόμενη χρονιά: «Θα ήθελα να είμαι εδώ».

Για το αν έχει κάποια εικόνα για το θέμα του δανεισμού του: «Έως σήμερα γνωρίζω τα ίδια που γνώριζα πριν από λίγους μήνες. Η κατάσταση είναι ίδια. Αν με θέλει ο σύλλογος θα πρέπει να αγοράσει τα δικαιώματά μου, όπως προβλέπεται από το συμβόλαιο. Αν με ρωτήσουν αν είμαι έτοιμος να μείνω, θα πω πως είμαι θαυμάσια εδώ. Για εμένα ο Ολυμπιακός είναι ένας μεγάλος σύλλογος που στο μέλλον είναι βέβαιο ότι θα μεγαλώσει και άλλο. Ίσως την επόμενη χρονιά, ίσως σε λίγα χρόνια θα είναι περισσότερο πετυχημένος στην Ευρώπη, σε σχέση με τώρα. Είτε με εμένα, είτε χωρίς εμένα».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :