Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΛΟΓΙΑ... ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΕ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ Ο ΣΑΝΤΑΝΑ! (ΡΗΟΤΟ)



Το δικό του αντίο στον Ολυμπιακό είπε ο Φελίπε Σαντάνα, μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook.

Ο Βραζιλιάνος κεντρικός αμυντικός ήρθε στο Λιμάνι τον Γενάρη, αλλά αποχώρησε γιατί δεν έπεισε με την παρουσία του, ωστόσο ο ίδιος ευχαρίστησε τον σύλλογο για όσα του χάρισε, μεταξύ των οποίων και δύο τίτλους.

«Δεν θα μπορούσα να μην εκφράσω όλη την ευγνωμοσύνη μου σε αυτόν τον σπουδαίο σύλλογο, τον Ολυμπιακό, που μου άνοιξε την πόρτα του, σε μία περίοδο ανάκαμψης. Οι 5 μήνες ήταν υπέροχοι και ωρίμασα αρκετά. Είμαι πολύ χαρούμενος που ήμουν μέρος αυτής της όμορφης ιστορίας των 90 ετών και είμαι εξαιρετικά ευγνώμων που ολοκλήρωσα τη θητεία μου με δύο σπουδαίους τίτλους. Σας ευχαριστώ για τη ζεστασιά», έγραψε ο Σαντάνα, ανεβάζοντας φωτογραφία με τα δύο μετάλλια από το Κύπελλο και το πρωτάθλημα, ανάμεσα στο σήμα του Ολυμπιακού.



Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :