Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

ΠΗΡΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ... ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ Ο ΡΟΜΠΕΡΤΟ! (ΡΗΟΤΟ)



Οι διακοπές... τελείωσαν για τον Ρομπέρτο που από αύριο θα επιστρέψει στο Ρέντη ενόψει της προετοιμασίας των ερυθρόλευκων για τη νέα σεζόν.

Ο Ισπανός τερματοφύλακας άφησε πίσω του οικογένεια και φίλους και η σκέψη του, την ώρα που ταξίδευε από την Ισπανία για την Ελλάδα, ήταν σε εκείνους.

Αναλυτικά όσα έγραψε στο προφίλ του στο instagram:

«Όλα έχουν μια αρχή και όλα έχουν ένα τέλος. Στο αεροπλάνο νιώθω το τέλος ενός σπουδαίου κομματιού της ζωής, να μου λείπει ο κάθε ένας που μοιράστηκε αυτόν το μήνα μαζί μου. Και να είμαι γεμάτος δύναμη για την αρχή μιας νέας σεζόν, με πολλούς στόχους και ευχές. Ευχαριστώ τους φίλους μου και την οικογένειά μου που με άφησαν να πάρω μαζί μου πολλά χαμόγελα και ωραίες αναμνήσεις για να τις χρησιμοποιήσω στις άσχημες στιγμές...»

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :