Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

«ΒΟΜΒΕΣ» ΑΠΟ... ΧΟΛΕΜΠΑΣ!



Την απορία του για το γεγονός πως ανακοινώθηκε η μεταγραφή του στην Γουότφορντ χωρίς προηγουμένως να δώσει τη... συγκατάθεση του εξέφρασε στο "gazzetta.gr" o Χοσέ Χολέμπας.

Άλλος στη θέση του θα πετούσε την σκούφια του προκειμένου να αγωνιστεί έστω για ένα λεπτό στην Premier League.

Ο Χοσέ Χολέμπας δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Η είδηση της ανακοίνωσης της μεταγραφής του από την Ρόμα στην Γουότφορντ του Κίκε Φλόρες μόνο... χαρά δεν του προκάλεσε.

«Κανόνισαν τη μεταγραφή μου δίχως να με ρωτήσουν. Δεν έχω υπογράψει κάτι ακόμη. Θα πρέπει να δω πρώτα το συμβόλαιο μου», τόνισε αρχικά ο πρώην αμυντικός του Ολυμπιακού για να προσθέσει:

«Δεν ξέρω γιατί συνέβη αυτό. Γνωρίζω πως ανακοινώθηκε η μεταγραφή μου, τόσο από την Ρόμα, όσο και από την Γουότφορντ όμως θα έπρεπε πρώτα να μιλήσω με την ομάδα μου. Δεν είπα ποτέ πως ήθελα να φύγω από την Ρόμα. Θα υπογράψω αφού πρώτα συμφωνήσω με τους όρους του συμβολαίου».

Αξίζει να σημειωθεί πως η νεοφώτιστη ομάδα αγόρασε τον 31χρονο αριστερό μπακ από τη Ρόμα, πληρώνοντας 2,5 εκατ. ευρώ, ενώ υπάρχουν και 500.000 ακόμα ως μπόνους στόχων.



Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :