Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

ΤΟ... ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΛΑΪΤΑΝ ΣΤΗΝ ΤΒΕΝΤΕ



Ο Μάικλ Ολαϊτάν τόνισε στους Ολλανδούς πως θα κάνει ταξίδι στη Νιγηρία, προκειμένου να φτιάξει τα χαρτιά του και να διασφαλίσει άδεια εργασίας για να μπορεί να αγωνιστεί χωρίς πρόβλημα στην Τβέντε.

Στο δίκτυο RTV Oost μίλησε ο επιθετικός του Ολυμπιακού που αγωνίζεται με τη μορφή δανεισμού στη Τβέντε μετά το γκολ που έβαλε με τη φανέλα της νέας του ομάδας.

Ο Νιγηριανός μίλησε για καινούριο κεφάλαιο της καριέρας του και την ανάγκη για ταξίδι στη Νιγηρία προκειμένου να διευθετήσει τα χαρτιά του.

Ειδικότερα τόνισε πως «για μένα δεν έχει σημασία ποιός βάζει το γκολ σε μία ομάδα. Όμως προφανώς και είμαι χαρούμενος για το τέρμα μου, που ήταν και σημαντικό για το αποτέλεσμα. Και σημαντικό και για μένα. Τώρα θα γυρίσω στη Νιγηρία γιατί πρέπει να φτιάξω τα χαρτιά μου για την άδεια εργασίας. Ελπίζω να γίνουν όλα γρήγορα και να επιστρέψω μετά. Ελπίδα μου είναι να λυθεί άμεσα το θέμα για να ενσωματωθώ ξανά γρήγορα στον σύλλογό μου».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :