Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

ΤΣΟΡΙ : ΕΑΝ ΜΕ ΘΕΛΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ... ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΑΩ!



Την επιθυμία του να επιστρέψει στην Ρίβερ Πλέιτ και να κλείσει εκεί την καριέρα του επανέλαβε ο εκ των αρχηγών του Ολυμπιακού, Τσόρι Ντομίνγκεζ.

Ωστόσο, ο Αργεντίνος μέσος έδειξε μεγάλο σεβασμό στους ερυθρόλευκους τονίζοντας ότι έχει συμβόλαιο ακόμα με τον Θρύλο (το οποίο λήγει το 2017) και θα σκεφτεί να γυρίσει στους «εκατομμυριούχους», μόνο όταν αυτό εκπνεύσει.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό της χώρας του «Metro 95.1 FM», ο «μαέστρος» των ερυθρόλευκων, αρχικά ανέφερε: «Το έχω ξαναπεί πως θα ήθελα να κλείσω την καριέρα μου στην Ρίβερ Πλέιτ. Έχω ένα συμβόλαιο που τρέχει και μόλις τελειώσει θα ήθελα να γυρίσω στην Ρίβερ. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει. Μακάρι να μπορέσω».

Επιπλέον, ο Τσόρι είπε: «Εάν δω πως τα πράγματα μπορούν να πάνε καλά θα διεκδικήσω τις πιθανότητές μου. Δεν θέλω να φέρω κανέναν σε δύσκολη θέση στην Ρίβερ. Έχω εξαιρετική σχέση με τον σύλλογο και τους ιθύνοντές του και εάν με θέλουν όταν τελειώσει το συμβόλαιό μου με τον Ολυμπιακό και μπορώ να πάω εκεί θα το κάνω».

Τέλος, ο Αργεντίνος μέσος δήλωσε πόσο χαρούμενος είναι για την κατάκτηση του Κόπα Λιμπερταδόρες, αλλά και για τις προσπάθειες που κάνει η Ρίβερ τα τελευταία χρόνια.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :