Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

ΙΝΤΕΓΕ : Η ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!


Ως ένα νέο ξεκίνημα για την καριέρα του βλέπει τον Ολυμπιακό ο Ιντέγε Μπράουν όπως τόνισε σε συνέντευξη του στο BBC.

«Είναι ένα νέο ξεκίνημα για μένα και το γεγονός ότι πηγαίνω σε έναν σύλλογο που κερδίζει συνεχώς τίτλους με γεμίζει με αυτοπεποίθηση»…

Ο Ιντέγε Μπράουν μίλησε στο BBC για την μεταγραφή του στον Θρύλο εκφράζοντας το πόσο χαρούμενος είναι για αυτό. Ο Νιγηριανός επιθετικός παραδέχθηκε ότι οι ερυθρόλευκοι αποτελούν μια νέα αρχή για την καριέρα του, ενώ τόνισε ότι η συμμετοχή του στο Τσάμπιονς Λιγκ είναι μια εμπειρία... που ήθελε να ξαναζήσει.

«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Ο άμεσος στόχος μου είναι να παίζω συχνά και να δουλεύω σκληρά για την ομάδα. Είναι ένα νέο ξεκίνημα για μένα και το γεγονός ότι πηγαίνω σε έναν σύλλογο που κερδίζει συνεχώς τίτλους με γεμίζει με αυτοπεποίθηση. Το να παίζεις στο Champions League είναι το όνειρο κάθε ποδοσφαιριστή και μετά την εμπειρία που είχα στη διοργάνωση με την Ντινάμο Κιέβου είμαι πολύ χαρούμενος που μου δίνεται ξανά η ευκαιρία να αγωνιστώ», τόνισε ο νέος παίκτης του Ολυπιακού και συνέχισε:

«Όλοι με υποδέχτηκαν θερμά και αυτό με έκανε να νιώθω σαν στο σπίτι μου. Σαν επιθετικός δουλειά μου είναι να σκοράρω και να βοηθήσω τον σύλλογο να κερδίσει όσους περισσότερους τίτλους μπορεί», ανέφερε.

Τέλος μίλησε για τη θητεία του στην Γουέστ Μπρομ.

«Αν και τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα είχα σχεδιάσει, ο σύλλογος και οι οπαδοί στάθηκαν στο πλευρό μου και αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Εύχομαι στη Γουέστ Μπρομ το καλύτερο. Η προσοχή μου τώρα στρέφεται στο να πετύχω με τον Ολυμπιακό».

Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :