Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

«ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑ ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ»



Tον Ολυμπιακό έχρισε το... φαβορί για την κατάκτηση της Ευρωλίγκας ο Νίκος Δεληγιάννης, μιλώντας στον ΣΠΟΡ FM 94,6, ενώ αναφέρθηκε και στο νέο του πόστο στις ακαδημίες πόλο των ερυθρόλευκων.

Τις δυνατότητες να βρεθεί στην κορυφή της Ευρώπης έχει ο Ολυμπιακός, όπως τόνισε ο Νίκος Δεληγιάννης.

Λίγο καιρό μετά το τελευταίο παιχνίδι της καριέρας του ο παλαίμαχος τερματοφύλακας μίλησε για την φετινή δυναμική που έχουν οι ερυθρόλευκοι για να κατακτήσουν την Ευρωλίγκα και το επίπεδο που ανέβασαν οι προσθήκες των Σμιθ και Πάβιτς.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στη νέα του καριέρα στην προπονητική και στην θέση που ανέλαβε στην ομάδα παίδων του Θρύλου.

Αναλυτικά όσα είπε ο Νίκος Δεληγιάννης στην εκπομπή «Playball»:

Για τις δραστηριότητές του μετά το τέλος της αγωνιστικής του καριέρας: «Άλλες χρονιές ετοιμαζόμουν όλο το καλοκαίρι για τη νέα σεζόν και άρχιζα προετοιμασία. Πλέον υπάρχουν άλλες δραστηριότητες. Έχω φύγει εντελώς απ’ την ιδιότητα του αθλητή και πλέον ασχολούμαι με την πισίνα που έχω φτιάξει με την γυναίκα μου στην Αργυρούπολη και πριν τρεις μέρες ξεκίνησα προπονήσεις με τους Παίδες του Ολυμπιακού».

Για την πρόταση να αναλάβει πόστο στις Ακαδημίες του Ολυμπιακού: «Δεν το περίμενα. Δεν είχα μιλήσει με κάποιον απ’ τον Ολυμπιακό. Σχεδίαζα κάποια πράγματα, όμως στα μέσα Ιουλίου ο επικεφαλής των Ακαδημιών του Ολυμπιακού με κάλεσε να αναλάβω την ομάδα Παίδων. Δεν θα μπορούσε να υπάρξει πιο τιμητική πρόταση. Είμαι πολύ χαρούμενος».

Για τις προπονήσεις: «Είναι πάρα πολύ όμορφα. Έχω στην ομάδα μου περίπου 20 παιδιά. Έχουν όνειρα, τεράστια όρεξη για άθληση, θέλουν να διακριθούν. Είναι πολύ ενδιαφέρον να τους βλέπεις κάθε μέρα να διψάνε για δουλειά. Η δουλειά ενός προπονητή γίνεται πολύ πιο ευχάριστη όταν έχεις τέτοιους αθλητές, δείχνουν τεράστιο ζήλο. Η προπόνηση με παιδιά τέτοιας ηλικίας σε γεμίζει πολύ ψυχολογικά. Θέλω να κρατήσω αυτό το συναίσθημα και να το αυξήσω».

Για τους παίκτες που υπάρχουν στις Ακαδημίες: «Έχουμε πολλά ταλέντα στις ακαδημίες. Και στη δική μου ομάδα και στις πιο πάνω. Υπάρχουν παιδιά με ταλέντο που δουλεύουν σκληρά καθημερινά για να φτάσουν ψηλά».

Για το αν σκέφτεται τους παίκτες του κάποια στιγμή να αγωνίζονται στην πρώτη ομάδα του Ολυμπιακού: «Δεν σκέφτομαι κάτι παραπέρα απ’ το να μπορέσω να βάλω τις γνώσεις μου σε μια σειρά και να τους δώσω στα παιδιά. Δεν αφιερώνω χρόνο καθόλου να σκεφτώ τι μπορεί να γίνει στο μέλλον και που θα ήθελα να είμαι σε δέκα χρόνια. Έχω δώσει όλη μου την ενέργεια να επικοινωνήσω μαζί τους και να τους δώσω όσο πιο πολλά μπορώ. Αν μπορούμε στο μέλλον να δούμε κάποια απ’ αυτά τα παιδιά να αγωνίζονται στην Εθνική ομάδα και στην ανδρική ομάδα του Ολυμπιακού θα είναι τεράστια περηφάνια».

Για την φετινή ομάδα του Ολυμπιακού και το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει στην Ευρωλίγκα: «Ήταν μια ήδη γεμάτη ομάδα, όμως η προσθήκη του Πάβιτς και του Σμιθ που είναι οι καλύτεροι στις θέσεις τους την έκαναν υπερπλήρης. Τα παιδιά έχουν επίγνωση του τι πρέπει να κάνουν. Είναι πολύ σοβαροί αθλητές. Υπάρχει δίψα και θέληση για διάκριση. Ο Ολυμπιακός αυτή τη στιγμή είναι ένα απ’ τα μεγάλα φαβορί της Ευρωλίγκας. Δεν είναι παίκτες ρολίστες, είναι παίκτες τεράστιας αξίας που μπορούν να σηκώσουν στις πλάτες τους την ομάδα και έχουν στο πλευρό τους παίκτες μεγάλης αξίας, όπως απέδειξαν οι παίκτες που ήδη υπήρχαν στον Ολυμπιακό».

Για το αν θα πηγαίνει στο γήπεδο να παρακολουθεί τους αγώνες: «Βέβαια θα πηγαίνω. Όποτε το πρόγραμμα μου το επιτρέπει θα είμαι εκεί και θα τους καμαρώνω. Αυτά τα παιδιά το αξίζουν να φτάσουν στον τελικό της Ευρωλίγκας και να διεκδικήσουν την κούπα. Θα είμαι πολύ χαρούμενος να τους δω να το πετυχαίνουν. Θέλω να παρακολουθήσω ολόκληρη την πορεία τους».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :