Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

«ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ...»



Στην Καλλονή συνεχίζει την καριέρα του ο Πολ Γουέρε.

Ο Κενυάτης μέσος, έχει πολλά όνειρα και φιλοδοξίες στην καριέρα του και ένα από αυτά είναι πως θα ήθελε να παίξει κάποια στιγμή στον Ολυμπιακό.

«Τα πράγματα είναι πολύ καλά στη νέα μου ομάδα, έχω ήδη εγκατασταθεί. Μας φέρονται καλά και μου έχουν δώσει σπίτι και αυτοκίνητο. Είναι μια ανταγωνιστική λίγκα και εξαρτάται από εμένα να είμαι πειθαρχημένος και να δουλέψω σκληρά. Είναι μια επαγγελματική λίγκα και αυτό αποτελεί πρόκληση για μένα, γιατί αν δουλέψω σκληρά και παίξω καλά, μπορεί να πάω στην Αγγλία, γιατί παίζουμε με μεγάλες ομάδες που μετέχουν στο Champions League», ανέφερε ο Γουέρε και συνέχισε.

«Δεν έπαιζα πολύ στην ομάδα μου στη Νότια Αφρική, γιατί ο προπονητής που με πήρε, απολύθηκε και ο άλλος που πήρε τη θέση του, στηρίχτηκε στους δικούς του παίκτες και φιλοσοφία. Αλλά είμαι σίγουρος πως στην Καλλονή θα έχω χρόνο συμμετοχής και πως είναι ένα καλό μέρος για εμένα για τη μεταγραφική αγορά. Ο στόχος μου είναι να παίξω για τον Ολυμπιακό ή τον Παναθηναϊκό. Πήγα στην ομάδα όταν είχε τελειώσει την προετοιμασία της, άρα στις τρεις εβδομάδες που είμαι εκεί, ο κόουτς ήθελε να έχω φτάσει στο επίπεδο των άλλων παικτών. Πιστεύω πως έχω τις ικανότητες να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα να κερδίζει».

Καταλήγοντας, είπε μερικά πράγματα για την Εθνική του ομάδα. «Είναι η στιγμή μας και πρέπει να την αξιοποιήσουμε γιατί θα πάρει καιρό να μας παρουσιαστεί ξανά ευκαιρία όπως αυτή. Χρειαζόμαστε ενότητα, συγκέντρωση, πειθαρχία και στήριξη από τους οπαδούς μας. Είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε. Η Ζάμπια είναι τακτικά και αθλητικά καλή, αλλά στο τέλος της ημέρας πιστεύω πως έχουμε το πλεονέκτημα γιατί διαθέτουμε έμπειρους παίκτες που παίζουν σε διάφορα μέρη του κόσμου. Κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :