Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

ΤΡΟΜΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ... ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!


Με τα καλύτερα λόγια μίλησε για τον Ολυμπιακό ο Γιάννης Μπουρούσης μετά την ήττα της Λαμποράλ Κούτσα, με τον διεθνή σέντερ να δηλώνει παράλληλα και χαρούμενος για την επιστροφή του στο ΣΕΦ.

Ως μία ομάδα που έχει τη δυνατότητα να προκριθεί στο Final 4 της Ευρωλίγκας χαρακτήρισε τον Ολυμπιακό ο Γιάννης Μπουρούσης μετά την ήττα των Βάσκων.

Ο Έλληνας σέντερ δήλωσε χαρούμενος για την επιστροφή του στο ΣΕΦ, ενώ τόνισε πως η ομάδα του θα πρέπει να παλέψει για να «κλειδώσει» την πρόκριση στο TOP 16.

Αναλυτικά όσα είπε ο Γιάννης Μπουρούσης:

«Πρώτα απ’ όλα, είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα στην πατρίδα μου και ειδικά σε αυτό το γήπεδο που αγωνίστηκα για πέντε χρόνια. Προσπαθήσαμε να νικήσουμε, αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινε. Ο Ολυμπιακός έχει πολύ ταλέντο και βάθος πάγκου και αυτό φάνηκε από τη στιγμή που λείπουν τρεις βασικοί παίκτες, συν τον Σπανούλη, ο οποίος τραυματίστηκε πριν το τέλος του παιχνιδιού. Είμαστε μία νεαρή ομάδα που δεν έχει μεγάλη εμπειρία και γι’ αυτό κάναμε 23 λάθη. Η άμυνά μας ήταν καλή, αλλά όταν πετυχαίνεις 88,6 πόντους και σκοράρεις μόνο 52, δεν μπορείς να περιμένεις πολλά. Το καλό είναι πως δεν τα παρατήσαμε και επιστρέψαμε από τους 14 πόντους, αλλά αυτό που μετρά στο τέλος της ημέρας είναι το αποτέλεσμα. Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα που έχει στόχο, αλλά και τη δυνατότητα να φτάσει στο Final 4, την ώρα που Λαμποράλ Κούτσα πρέπει να παλέψει για να εξασφαλίσει τη συμμετοχή της στο TOP 16 της Ευρωλίγκας».

Για την απόφαση να πάει στην Λαμποράλ, αλλά και τις προτάσεις που είχε: «Τώρα έχει περάσει. Από πέρυσι υπήρχε η προοπτική της Κίνας. Υπήρχαν όμως και δύο ομάδες στις ΗΠΑ με τις οποίες μίλησα. Ομως σκέφτηκα ώριμα και είπαμε με την οικογένειά μου να μείνουμε στην Ευρώπη. Είχα μιλήσει με ομάδες της Eυρωλίγκα, μίλησα και με την Λαμποράλ και εν τέλει συμφωνήσαμε. Δεν είχα προτάσεις από την Ελλάδα».

Για τις εμφανίσεις του και τη Ρεάλ: «Με βοηθούν πολύ οι συμπαίκτες μου Είμαι πιο έμπειρος και παίζω πιο συγκεντρωμένα. Η ομάδα με χρειάζεται παραπάνω. Στη Ρεάλ για δύο χρόνια πέρασα τέλεια. Δεν έχω κανένα θέμα. Μιλάω συχνά με άτομα μέσα από τη Ρεάλ, την οποία έχω μέσα στην καρδιά μου».

Για την… υποδοχή στο ΣΕΦ και όποτε παίζει στην Ελλάδα: «Είναι ένα παιχνίδι και το να με βρίζουν δεν είναι κάτι για μένα. Είμαι συνηθισμένος σε αυτά. Δεν με ενοχλεί. Χάρηκα που ήρθα εδώ. Εχω ζήσει ωραίες στιγμές, τα έδωσα όλα όσο ήμουν στον Ολυμπιακό. Ήμουν το 2009 και το 2010 στο Final 4, αλλά δεν το πήραμε. Όμως πήρα την κούπα κόντρα στον Ολυμπιακό. Πέρυσι ήμουν ρολίστας στην Ρεάλ απέναντι στον Ολυμπιακό. Ημουν εκεί την κατάλληλη στιγμή».

Για τον Ολυμπιακό και για το αν θα… κολλούσε στη σημερινή ομάδα: «Η ομάδα χτίζεται από την αρχή. Είναι τυχερός που τα προβλήματα είναι τώρα. Η ομάδα θα είναι έτοιμη στο TOP 16 για να πάει στα play offs. Εκεί κρίνονται όλα. Ο Ολυμπιακός έχει πολλούς σέντερ. Η πρόθεσή μου είναι να μείνω ακόμα περισσότερο στο εξωτερικό».

Για την Ισπανία: «H εμπειρία σε κάνει να παίζεις ακόμα καλύτερα. Θέλω να παίξω ακόμα καλό μπάσκετ. Δεν συγκρίνεται το ισπανικό πρωτάθλημα. Είναι η μέρα με τη νύχτα με το ελληνικό. Τα ταξίδια είναι πολλά. Τώρα πάμε στη Σαραγόσα και θα είναι δύσκολο παιχνίδι. Μου αρέσει και γι” αυτό επέλεξα να είμαι εκεί».

Για την πορεία της Λαμποράλ: «Ακόμα δεν έχουμε περάσει. Ρεαλιστικά θα πάρουμε τα ματς που χρειαζόμαστε, αλλά δεν πρέπει να χαλαρώσουμε και να δούμε αν μπορούμε να πάμε στα play offs».

Για την Εθνική και την πορεία στο Ευρωμπάσκετ: «Αποτυχημένη ήταν η πορεία γιατί δεν πήγαμε στην 4άδα. Πρόπερσι ήμασταν 5-0 στο Μουντομπάσκετ και μείναμε έξω, τώρα με το 6-1 μένει πικρία. Τους είχαμε τους Ισπανούς και το πιστεύαμε, αλλά οι Ισπανοί είναι έμπειρη και καλή ομάδα. Δεν είμαι προπονητής, αλλά στην τέταρτη περίοδο έπρεπε να τρέξουμε όπως κάναμε στην τρίτη περίοδο».

Για το αν θα συνεχίσει ή όχι στην Εθνική και τις δηλώσεις που είχε κάνει: «Δεν έχω αλλάξει καμία απόφαση γιατί δεν την έχω πάρει. Υπάρχουν πολλοί παίκτες. Απλά ο πρόεδρος μου είπε να πάρω την απόφαση σε ηρεμία. Δεν τα έβαλα με όλους. Ξέρει ο πρόεδρος για κάποια πράγματα που συνέβησαν κι έχουν ενοχλήσει. Εκπροσωπούσα όλη την ομάδα. Αν κάποιος διαφωνεί μαζί μου, ας βγει να το πει».

Για το αν θα επηρεάσει την απόφασή του η παραμονή ή μη του Κατσικάρη: «Δεν έχει να κάνει. Μπορεί να είναι ο κ. Κατσικάρης και να μην με θέλει».

Για το τι θα κάνει ο Ζήσης και ο Σπανούλης: «Ο Νίκος είναι Νίκος και θα αποφασίσει μόνος. Η Εθνική είναι χαρά. Μπορεί στην πίεση και τη στενοχώρια να πεις κάτι, αλλά πρέπει να είσαι καλά και σωματικά και ψυχολογικά για να πας στην Εθνική. Τον Βασίλη τον ευχαριστούμε. Τα έδωσε όλα στην Εθνική».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :