Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

ΤΟ... «ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΕ» Ο ΚΑΡΕΜΠΕ!


Αποκαλυπτικός σε συνέντευξή του στη Marca ο Κριστιάν Καρεμπέ, δήλωσε μεταξύ... σοβαρού κι αστείου πως αν δεν γινόταν ποδοσφαιριστής θα γινόταν πορνοστάρ ή γιατρός.

Ο Κριστιάν Καρεμπέ είναι απολαυστικός και ακομπλεξάριστος στις συνεντεύξεις του. Έτσι όταν ρωτήθηκε τι επάγγελμα θα είχε ακολουθήσει αν δεν γινόταν ποδοσφαιριστής, απάντησε μεταξύ σοβαρού και αστείου «Γιατρός ή πορνοστάρ».

Μάλλον το "παρατράβηξε" βέβαια γιατί... άντε και καλά το γιατρός, αλλά πορνοστάρ;;;

Ο σύμβουλος στρατηγικής της ΠΑΕ Ολυμπιακός μίλησε και για ένα τραγικό περιστατικό που τον σημάδεψε. «Είναι κάτι που κουβαλώ πάντα μαζί μου. Τα αδέρφια μου με άφησαν στο αεροδρόμιο και στην επιστροφή είχαν ένα τροχαίο. Σκοτώθηκαν. Η κατάκτηση του Champions League με τη Ρεάλ ήταν αφιερωμένη στη μνήμη τους. Ήταν, επίσης, αφιερωμένη στο χωριό μου. Πριν μπω σε κάθε αγώνα τους σκεφτόμουν και προσευχόμουν για όλους τους δικούς μου στη Νέα Καληδονία».

Ο Καρεμπέ απέφυγε τις συγκρίσεις της δικής του Ρεάλ με τη σημερινή. «Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τη Ρεάλ του τώρα με αυτή της δικής μου περιόδου. Θα πρέπει να αφήσουμε τον προπονητή να δουλέψει και πιστεύω ότι σε δύο μήνες θα μπορούμε να τον κρίνουμε. Όσον αφορά τους παίκτες, πάντα μου άρεσαν ο Τσάβι και ο Ινιέστα. Προφανώς τώρα ξεχωρίζουν ο Κριστιάνο και ο Μέσι που είναι οι σούπερ σταρ του πρωταθλήματος».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :