Σάββατο 7 Μαΐου 2016

ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΣ ΜΑΛΚΟΛΜ ΝΤΙΛΕΪΝΙ ΓΙΑ... ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!

Μεγάλη συνέντευξη παραχώρησε στο eurohoops.net o Μάλκολμ Ντιλέινι που κάνει παίστευτα πράγματα και φέτος με τη φανέλα της Λοκομοτίβ Κουμπάν του Γιώργου Μπαρτζώκα.

Ο Αμερικανός άσος μίλησε για όλα, ενώ έκανε αποκαλύψεις και για τον Ολυμπιακό! 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ : 

– Στη Γαλλία με την Σαλόν, στην Ουκρανία με την Μπουντιβέλνικ, στην Γερμανία με την Μπάγερν, παντού πήρες το πρωτάθλημα και μάλιστα με την Μπάγερν και την Μπουντιβέλνικ ήσουν ο MVP. Στην πορεία της “Λόκο” για το φάιναλ φορ, είσαι πάλι ο ηγέτης. Πόσο εύκολο είναι να προσαρμόζεσαι σε διαφορετικές χώρες, λίγκες, στιλ μπάσκετ, προπονητικές απαιτήσεις και τελικά να κερδίζεις με τις ομάδες σου;

“Δεν είναι δύσκολο. Μπορώ να κάνω πολλά διαφορετικά πράγματα στο παρκέ. Έχω την νοοτροπία να δοκιμάζω τα πάντα και να κάνω όσα μου ζητάνε οι ομάδες και οι προπονητές μου. Πάντα καταλαβαίνω τον ρόλο μου πριν καν υπογράψω και έχω όλες τις σωστές πληροφορίες για την νέα μου ομάδα. Μετά, είναι θέμα χρόνου να προσαρμοστώ στο σύνολο και τους συμπαίκτες μου και να προσφέρω όσα χρειάζονται”.

– Μπορείς να σκοράρεις και να δημιουργήσεις, αλλά είσαι συνεπής και στην άμυνα. Ποιο θεωρείς πως είναι το πιο δυνατό στοιχείο σου, τι σε χαρακτηρίζει περισσότερο;

“Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι σίγουρα η ικανότητα να παίζω ως πλέι μέικερ. Έτσι κερδίζω τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη των συμπαικτών μου και μετά είναι εύκολο να κάνω όσα πρέπει. Η δουλειά μου είναι όλοι να βρίσκουν ρυθμό και να σκοράρουν, γιατί μετά είναι πιο εύκολο για μένα να δράσω, είναι συνδυασμός πραγμάτων. Στις ΗΠΑ έπαιζα εντελώς διαφορετικά. Πλέον, είμαι πιο ώριμος στο να αναγνωρίζω τις καταστάσεις, να αφήνω το παιχνίδι να έρχεται σε μένα και καθοδηγώ την ομάδα μου. Ξέρω πότε πρέπει να μοιράσω τη μπάλα και πότε πρέπει να είμαι πιο επιθετικός και να σκοράρω”.

– Παίζεις 5 χρόνια στην Ευρώπη. Πες μου τους 5 πιο δύσκολους αντιπάλους και τους 5 καλύτερους συμπαίκτες που είχες.

“Δύσκολη ερώτηση. Οι πιο δύσκολοι αντίπαλοι: Ράις, Ντε Κολό, Τεοντόσιτς. Σπανούλης. Ντέρικ Μπράουν. Όσο για τους συμπαίκτες; Θα επιλέξω από τη Σαλόν τον Μπλέικ Σιλμπ, από την Μπάγερν τον Ντιόν Τόμπσον και τον Μπράις Τέιλορ. Στην Λοκομοτίβ πέρυσι τους Ρίτσαρντ Χέντριξ και Ντέρικ Μπράουν. Τη φετινή σεζόν όλοι είναι σπουδαίοι συμπαίκτες. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιον με ευκολία. Με τον Ντρέιπερ είμαστε πολύ κοντά, προερχόμαστε και από την ίδια πόλη. Με όλους, όμως, είναι δεμένος και έχω πολύ καλή σχέση”.

– Ο περισσότερος κόσμος προβλέπει τελικό ΤΣΣΚΑ – Φενέρμπαχτσε. Εσύ τι περιμένεις από την ομάδα σου στο φάιναλ φορ και στον ημιτελικό με την ΤΣΣΚΑ, με την οποία γνωρίζεστε πολύ καλά από την VTB;

“Μπορούμε να κερδίσουμε κάθε αντίπαλο. Δεν με νοιάζει τι λέει ο κόσμος, έτσι είναι στην Ευρώπη, πάντα επιλέγουν να πάνε με τα μεγάλα ονόματα. Δεν μου προκαλεί καμία έκπληξη! Δεν μας επηρεάζει. Θέλουμε να παίξουμε σπουδαία άμυνα και στην επίθεση να παρουσιάσουμε το δικό μας μπάσκετ. Έχουμε αυτοπεποίθηση. Πάμε για να κερδίσουμε τον τίτλο, όχι απλά για να παίξουμε”!

– Το 2013 ο κόουτς Μπαρτζώκας νίκησε εύκολα με τον Ολυμπιακό την ΤΣΣΚΑ στον ημιτελικό και κατέκτησε την Ευρωλίγκα με όμορφο μπάσκετ. Με εξαίρεση τον Ντρέιπερ, ουσιαστικά κανείς από εσάς δεν διαθέτει εμπειρία από φάιναλ φορ. Το ότι σας προετοιμάζει ένας προπονητής που έχει υπάρξει πρωταθλητής Ευρώπης μπορεί να ισοσταθμίσει την απειρία και να σας δώσει έξτρα αυτοπεποίθηση;

“Όλοι σέβονται τον κόουτς για όσα έχει καταφέρει στην Ευρωλίγκα. Δεν αλλάζει τίποτα αυτές τις μέρες, κάνουμε ακριβώς τα ίδια πράγματα και μένουμε στη ρουτίνα μας. Δεν έχουμε την πιο ταλαντούχα ομάδα, αλλά ο κόουτς κέρδισε τον σεβασμό μας και δημιούργησε ένα σύνολο που αποδίδει πολύ καλό μπάσκετ. Το ίδιο θα μπούμε να κάνουμε στο φάιναλ φορ. Αν κερδίσουμε, θα συνεχίσουμε να γράφουμε ιστορία! Αν χάσουμε, πάλι θα έχουμε σπουδαία σέζον. Πάμε, όμως, για να κερδίσουμε”!

– Πόσο μεγάλη είναι η μπασκετική απόσταση ανάμεσα στην Ευρωλίγκα και το ΝΒΑ, ποιες είναι οι μεγαλύτερες διαφορές στο στιλ και στο επίπεδο του παιχνιδιού;

“Είναι διαφορετικό επίπεδο. Ίσως μπορούν οι τοπ ομάδες Ευρωλίγκας να κοντράρουν κάποιες ομάδες στο ΝΒΑ. Αλλά όχι εκείνες που παίζουν κάθε χρόνο στα πλέι οφ. Στο ΝΒΑ δεν μπορείς να κάθεσαι αμετακίνητος μέσα στη ρακέτα και να παίζεις άμυνα, όπως στην Ευρώπη. Δεν μπορούμε καν να τα συγκρίνουμε. Επίσης, είναι πολύ διαφορετικοί οι χώροι και το στιλ του παιχνιδιού. Σίγουρα το ΝΒΑ είναι πολύ υψηλότερο επίπεδο, ιδίως σε ότι αφορά τις ομάδες που διεκδικούν τον τίτλο”.

– Κάνεις σούπερ σεζόν, είσαι σε εξαιρετική ηλικία και Free Agent το καλοκαίρι. Ήδη υπάρχουν πολλές φήμες. Ποιες είναι οι προτεραιότητές σου; Σίγουρα θες να παίξεις στο ΝΒΑ. Στην Ελλάδα ακούγεται πως τόσο ο Ολυμπιακός, όσο και ο Παναθηναϊκός σε έχουν πλησιάσει ήδη.

“Είναι αλήθεια πως έχω ήδη καλές προτάσεις από ευρωπαϊκούς συλλόγους. Για τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό που αναφέρεις, ξέρω πως είναι πολύ πιθανό να θέλουν να με υπογράψουν. Το ΝΒΑ είναι η μεγάλη προτεραιότητα και δεν πρόκειται να απαντήσω σε καμία από τις προτάσεις, μέχρι να ξεκαθαρίσει η υπόθεση με το ΝΒΑ. Αν κάτι συμβεί και δεν δουλέψει αυτή η προοπτική, μετά θα κοιτάξω τα πάντα και θα αποφασίσω. Θέλω να είμαι πιο κοντά στην οικογένειά μου και να απολαύσω ακόμα περισσότερο το μπάσκετ.

Το περσινό καλοκαίρι ήμουν πολύ κοντά στο να υπογράψω στο ΝΒΑ. Τελευταία στιγμή, κάτι συνέβη με το σάλαρι καπ της ομάδας και δεν ολοκληρώθηκε το Deal. Φέτος, νομίζω πως οι προοπτικές μου είναι καλύτερες… Θα περιμένω το ΝΒΑ ακόμα και αν χρειαστεί να ρισκάρω για να χάσω προτάσεις από την Ευρώπη. Υπάρχει και η Κίνα, μια αγορά που την βλέπω σοβαρά, γιατί μου δίνει την ευχέρεια να παίξω κάποιους μήνες με πολύ καλό συμβόλαιο και μετά να είμαι διαθέσιμος είτε για την Ευρωλίγκα, είτε για το ΝΒΑ”.

– Την επόμενη σεζόν η Ευρωλίγκα θα έχει 30 αγωνιστικές κανονική περίοδο με πάρα πολλά δυνατά παιχνίδια. Είναι ένα πρότζεκτ που σου αρέσει ή όχι επειδή η σεζόν θα είναι ακόμα μεγαλύτερη με περισσότερα παιχνίδια και ταξίδια;

“Μου αρέσει το νέο φορμάτ. Αυτό είναι το επόμενο βήμα, όλοι να παίζουν απέναντι σε όλους. Φέτος, πολλοί παραπονιούνται για το πόσο δύσκολος ήταν ο ένας όμιλος στο τοπ16, κυρίως κάποιες από τις ομάδες που έμειναν εκτός πλέι οφ. Με το νέο σύστημα κανείς δεν θα μπορεί να πει τίποτα. Θα είναι πολύ δίκαιο και κανείς δεν θα έχει δικαιολογίες. Η σεζόν είναι έτσι κι αλλιώς πολύ μεγάλη, αλλά η Ευρωλίγκα θα γίνει ακόμα καλύτερη από την νέα σεζόν”.

– Πολλοί Αμερικανοί έχουν πάρει μια υπηκοότητα και διαβατήριο και αγωνίζονται σε μεγάλα τουρνουά της ΦΙΜΠΑ με τις εθνικές ομάδες. Είναι ένα ενδεχόμενο που σε ενδιαφέρει η όχι;

“Όταν ήρθα στην Ευρώπη, το σκεφτόμουν το θέμα του διαβατηρίου και ήθελα να το κάνω. Ήξερα ότι αυτό θα με βοηθήσει να βρω δουλειά σε μεγαλύτερες ομάδες. Την δεύτερη σεζόν μου στην Ευρώπη είχα κάποιες προτάσεις, αλλά δεν το έκανα. Ένιωσα ότι είμαι αρκετά καλός για να φτάσω στο επίπεδο που θέλω χωρίς διαβατήριο και ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο τα καλοκαίρια μου. Μετά την Μπάγερν, συμφώνησα να πάρω Τουρκικό διαβατήριο και να παίξω στην εθνική Τουρκίας! Είχα συμφωνήσει, αλλά δεν έγινε ποτέ. Επέλεξαν την ίδια εποχή και τον Κιθ Λάνγκφορντ, κάτι που επίσης δεν προχώρησε. Από τότε δεν ασχολήθηκα ξανά. Οι Τούρκοι ήθελαν 2 παίκτες στην προετοιμασία, αλλά μόνο ένας θα μπορούσε να αγωνιστεί στα τουρνουά. Τελικά, δεν πήγα ούτε εγώ ούτε ο Κιθ”.

– Το καλοκαίρι του 2014, πριν υπογράψεις στην Λοκομοτίβ, γραφόταν στην Ελλάδα πως είχες προφορική συμφωνία με τον Ολυμπιακό, αλλά μετά άλλαξες γνώμη.

“Δεν είναι αλήθεια. Ο Ολυμπιακός με είχε πλησιάσει από νωρίς και με πίεζε να συμφωνήσω. Με ενδιέφερε πολύ ο Ολυμπιακός, ήθελα να παίξω εκεί γιατί είχα μιλήσει και με τον κόουτς Μπαρτζώκα και μου άρεσε ο τρόπος που με προσέγγισε. Με είχε γοητεύσει η προοπτική του Ολυμπιακού. Έκανε, όμως, την πιο χαμηλή πρόταση. Είχα άλλη μια από την Γαλατάσαραϊ και την Λοκομοτίβ. Η “Λόκο” έδινε τα περισσότερα χρήματα, ο Ολυμπιακός τα λιγότερα και η Γαλατάσαραϊ ήταν κάπου στη μέση.

Αποφάσισα να υπογράψω στην Τουρκική ομάδα και τους είπα το ναι! Μετά, κάτι συνέβη στον σύλλογο, κάποια θέματα είχαν και πήραν πίσω την προσφορά, παρότι την είχα αποδεχτεί. Έτσι, υπέγραψα στην Λοκομοτίβ το διετές συμβόλαιο. Ήθελα να παίξω στον Ολυμπιακό, περίμενα μήπως αυξήσουν την πρόταση, αλλά δεν το έκαναν ποτέ. Ακόμα θυμάμαι, πως μόλις υπέγραψα στην Λοκομοτίβ, τότε πήραν τον ατζέντη μου από τον Ολυμπιακό και του είπαν ότι κι εκείνοι μπορούσαν να δώσουν τα ίδια χρήματα με τα οποία συμφώνησα. Όλο το διάστημα που ήμουν ελεύθερος, όμως και περίμενα, δεν συνέβη ποτέ αυτό”.
Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :