Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

«ΘΑ ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΜΕ ΤΑ... ΠΟΔΙΑ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ»

O Γιώργος Μπόγρης που έκανε φέτος μεγάλη χρονιά στην ACB με την φανέλα της Μπιλμπάο, ήταν χθες καλεσμένος του Πέτρου Κωστόπουλου.

Σε κάποια στιγμή ο σέντερ της Μπιλμπάο ρωτήθηκε από τον γνωστό για τα ερυθρόλευκα αισθήματά του παρουσιαστή, τι θα έκανε αν ο Ολυμπιακός του έκανε πρόταση και η απάντηση που έδωσε ήταν... επική :  

«Θα έφευγα από την Αθήνα, θα πήγαινα στο Μπιλμπάο και θα ερχόμουν με τα… πόδια στον Ολυμπιακό», είπε ο Μπόγρης που είναι μέσα στις λύσεις που κοιτάει ο Γιάννης Σφαιρόπουλος όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει... 

Για την κλήση του στην εθνική είπε:

 «Εμαθα πριν δυο μέρες ότι θα είμαι στην εθνική, είμαι πολύ χαρούμενος, ήταν στόχος ζωής και μακάρι να είμαι και στους 12».

Για Σπανούλη και Διαμαντίδη όπως ο ίδιος τους έζησε στον ΠΑΟ: 

Aπό τον Βασίλη κρατάω ότι είχε χάσει 2 κρίσιμες βολές σε ένα παιχνίδι και την άλλη μέρα πήγε στο γήπεδο και σούταρε 500… Για τον Διαμαντίδη ότι προσπαθούσε να βοηθήσει ακόμη και τον τελευταίο παίκτη που ήμουν εγώ, να ενταχθούν στην ομάδα και να μάθουν όσο γίνονται περισσότερα».


Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :