Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΗΤΕΙΑ ΓΙΑ ΒΟΥΓΙΔΗ


Μια ακόμα σημαντική επιτυχία για τον Τάσο Βουγίδη.

Ο Εφορος του Κανόε Καγιάκ του Ολυμπιακού, επανεξελέγη στη θέση του Εφόρου Υλικού αλλά και του Ταμία, της Ελληνικής Ομοσπονδίας του αθλήματος.

Με ανάρτησή του στα Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης, αναφέρει τη χαρά του για το συγκεκριμένο γεγονός, ενώ τονίζει ότι αποτελεί μεγάλη τιμή τόσο για τον ίδιο όσο και για τον Ολυμπιακό, η επανεκλογή του.

«Η επανεκλογή μου ως Ταμίας και Εφόρος Υλικού στην Ελληνική Ομοσπονδία Κανόε Καγιάκ, αποτελεί εξαιρετική τιμή τόσο για μένα όσο και για τον Ολυμπιακό τον σύνδεσμο από τον οποίο προέρχομαι. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος από την εξέλιξη του εκλογικού αποτελέσματος διότι έχω την καθολική αποδοχή όλων των αντιπροσώπων των σωματείων της Ελλάδας. Η ευθύνη που έχω για δεύτερη τετραετία ως Ταμίας και ιδιαίτερα σε μη Ολυμπιακό έτος είναι δύσκολη.

Έχω υποχρεωση σε αυτούς που πίστεψαν σε μένα να ανταποκριθώ όσο γίνεται καλύτερα βεβαίως όμως να τιμήσω τη θέση που μου εμπιστεύτηκε ο πρόεδρος, κ. Νικολόπουλος και το νέο Διοικητικό Συμβούλιο», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Τάσος Βουγίδης.

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :