Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΟ... ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ Ο ΒΕΛΛΙΟΣ ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!

Ο Απόστολος Βέλλιος σε συνέντευξη που παραχώρησε στην «Live Sport», διέψευσε ότι πίσω από τη μεταγραφή του στην Νότιγχαμ Φόρεστ βρίσκεται ο Ολυμπιακός :

«Με τον Ολυμπιακό δεν υπάρχει καμία σχέση. Δεν σας κρύβω ότι στεναχωρήθηκα πολύ από την στάση ορισμένων οπαδών του Ηρακλή. Είπαν διάφορα επειδή έφυγα, αλλά εγώ χειραψία έκανα για τη μεταγραφή με άλλον πρόεδρο και όχι με τον κ. Μαρινάκη. Σε άλλη ομάδα πήγα και όχι στον Ολυμπιακό».

Απόσπασμα των δηλώσεών του :

Μπορούσες να κάνεις καλή μεταγραφή στην Ελλάδα μετά την εξαιρετική σεζόν που είχες πέρυσι. Ωστόσο, προτίμησες να φύγεις στο εξωτερικό.

«Η Αγγλία για εμένα είναι η πρώτη ποδοσφαιρική χώρα. Πήγα σε ομάδα της Τσάμπιονσιπ, αλλά, βλέπω, ότι οι διαφορές είναι μικρές, ελάχιστες σε σχέση με την Έβερτον όπου ήμουν. Απίστευτος κόσμος, ιστορική ομάδα η Νότιγχαμ, με δύο Κύπελλα Πρωταθλητριών κι έτσι, μόλις είχα την πρόταση, έκανα πραγματικότητα την επιθυμία μου να επιστρέψω στο νησί. Εδώ είναι ποδοσφαιροχώρα, σέβονται στον αθλητή, το έχω ζήσει αυτό και το ποδοσφαιρικό στυλ είναι αυτό που μου αρέσει. Άφησα κιόλας κάτι στη μέση και θέλω να παίξω και να το τελειώσω (σ.σ. αναφέρεται στο γεγονός ότι στην Έβερτον δεν είναι τις ευκαιρίες που περίμενε)».

Η μεταγραφή σου, πάντως, στην Νότιγχαμ συσχετίστηκε με τον Ολυμπιακό.

«Υπήρχαν αρκετές ελληνικές ομάδες για εμένα, αλλά εγώ ζήτησα από τον μάνατζέρ μου να βρει ομάδα στο εξωτερικό και κυρίως στην Αγγλία. Από τη στιγμή που βρέθηκε, όλα τα άλλα πέρασαν σε δεύτερη μοίρα. Με τον Ολυμπιακό δεν υπάρχει καμία σχέση. Δεν σας κρύβω ότι στεναχωρήθηκα πολύ από την στάση ορισμένων οπαδών του Ηρακλή. Είπαν διάφορα επειδή έφυγα, αλλά εγώ χειραψία έκανα για τη μεταγραφή με άλλον πρόεδρο και όχι με τον κ. Μαρινάκη. Σε άλλη ομάδα πήγα και όχι στον Ολυμπιακό».

Θα ήθελες πάντως να επιστρέψεις στο ελληνικό πρωτάθλημα;

«Όταν γύρισα στον Ηρακλή υπέγραψα διετές συμβόλαιο και είχα πει ότι σε έξι μήνες ή ένα χρόνο, θα γυρνούσα στο εξωτερικό. Προτιμούσα την Αγγλία. Είχα μία πολύ όμορφη χρονιά με τον Ηρακλή, αλλά μόλις ήρθε η πρόταση, έπρεπε να φύγω. Ειλικρινά δεν σκέφτομαι τίποτε άλλο πέρα από τη Νότιγχαμ, με την οποία υπέγραψα για τέσσερα χρόνια Είμαι στο πιο δύσκολο πρωτάθλημα του κόσμου, την Τσάμπιονσιπ και το μόνο που έχω στο μυαλό μου είναι πως θα φανώ χρήσιμος στην ομάδα μου και θα εξελιχθώ».

Για τον Ηρακλή, ανέφερε: 

«Η ομάδα μου ο Ηρακλής, έχει πολύ καλά παιδιά και πολύ καλούς παίκτες. Βλέπω ότι σταδιακά λύνει τα προβλήματα που είχε.Ελπίζω να βγουν και άλλα παιδιά στο προσκήνιο και ανάμεσά τους θα ήθελα να είναι και ο Γιάννης Λουκίνας. Ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής που πέρσι στάθηκε άτυχος με τον τραυματισμό του. Ελπίζω φέτος να ευχαριστηθεί την χρονιά».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :