Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

ΒΙΑΝΑ : ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!

Ο νεαρός Βραζιλιάνος στόπερ του Θρύλου, Μπρούνο Βιάνα, μίλησε στη Real News και το αθλητικό της Κυριακάτικο ένθετο για:

Την.... μετάβασή του από τη Βραζιλία στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό και το πως του φαίνεται η διαδρομή:

 Ναι, ήταν ξαφνικό γιατί υπήρξε το ενδιαφέρον από τον Ολυµπιακό και τον κ. Μπέντο. Είχαµε συνεργαστεί στην Κρουζέιρο, είχαµε καλή σχέση και αµέσως µου µεταφέρθηκε το ενδιαφέρον. Τα βρήκαν οι δύο σύλλογοι και πήρα το πρώτο αεροπλάνο για να υπογράψω. Είµαι ευχαριστηµένος από αυτή την εξέλιξη, είναι κάτι που µου αρέσει ως ιδέα, ως προοπτική.

Το ντεμπούτο του με Ολυμπιακό και ενόψει της συνέχειας: 

Θέλω να γράψω ιστορία µε τον Ολυµπιακό. Γνωρίζω πού έχω έρθει. Εχω την ευκαιρία να παίξω στην Ευρώπη, αλλά αυτό που µε νοιάζει τώρα είναι να δουλέψω. Ο κ. Μπέντο µε γνωρίζει, εγώ πιστεύω στον εαυτό µου και θέλω να βοηθήσω την οµάδα να πετύχει τους στόχους της. Για το ντεµπούτο µου, είναι θετικό ότι πήραµε τη νίκη, παρά το γεγονός ότι βρεθήκαµε νωρίς πίσω στο σκορ.

Το τι μπορεί να περιμένει από αυτόν ο κόσμος και την άμυνα:

 Ο κόσµος έχει απαιτήσεις, παντού έτσι είναι, αλλά γνωρίζω πως ο Ολυµπιακός είναι µια οµάδα µε πίεση. Εχω εµπιστοσύνη σε αυτά που µπορώ να προσφέρω, αλλά σίγουρα έχω και περιθώρια βελτίωσης. Χαίροµαι που θα συνεργαστώ µε έναν προπονητή που µου έχει δείξει πως µε εκτιµά και θέλω να πιστεύω πως στο τέλος της χρονιάς ο κόσµος θα έχει µείνει ικανοποιηµένος από εµένα.

Την καλή παράδοση των Βραζιλιάνων στο Λιμάνι: 

Γνωρίζω πως έπαιξαν πολλοί εδώ, ναι… Και µεγάλα ονόµατα του ποδοσφαίρου της Βραζιλίας, όπως ο Ριβάλντο, ο Τζιοβάνι. Για εµένα είναι κάτι διαφορετικό. Ερχοµαι σε µια µικρή ηλικία, αλλά σε αυτές τις πρώτες ηµέρες βλέπω πολλά κοινά στοιχεία της Ελλάδας µε την πατρίδα µου και αυτό µε βοηθά να προσαρµοστώ. Ολοι είναι στο πλευρό µου από την πρώτη ηµέρα, οι άνθρωποι της οµάδας, οι συµπαίκτες µου. Αυτό σίγουρα θα µε κάνει να νιώθω πιο άνετα µε την πάροδο του χρόνου και να είµαι αφοσιωµένος µόνο στη δουλειά µου.

Τον ΑΠΟΕΛ και την Ευρώπη: 

Κάναµε ένα πολύ καλό πρώτο βήµα στην Ελβετία. Παρότι η οµάδα δεν είναι ακόµη 100% έτοιµη, ήταν διαβασµένη, κάναµε έξυπνο παιχνίδι και πήραµε τρεις βαθµούς. Τώρα πρέπει να εκµεταλλευτούµε την έδρα µας, έχουµε και άλλο µατς µετά εδώ (µε την Αστάνα). Αν κάνουµε δύο νίκες στο σπίτι µας, νοµίζω πως θα είµαστε πάρα πολύ κοντά στον στόχο µας, που είναι η πρόκριση από τον όµιλο αρχικά.
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :