Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2016

ΜΑΡΤΙΝΣ : ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ!


Χαρούμενος για την μεταγραφή του στους πρωταθλητές Ελλάδας, αλλά και πανέτοιμος να βοηθήσει τον Ολυμπιακό να γράψει ιστορία δήλωσε ο Αντρέ Μάρτινς.

Ο Πορτογάλος μάλιστα ανέφερε ότι όλοι στο Λιμάνι τον έχουν υποδεχθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και πλέον νιώθει σαν να βρίσκεται στην πατρίδα του.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στην παρουσίασή του:

«Είμαι χαρούμενος που είμαι μέλος σε ένα τόσο μεγάλο σύλλογο σε Ελλάδα και Ευρώπη. Θέλω να βοηθήσω και εγώ από την πλευρά μου, προκειμένου να συνεχίσουμε να γράφουμε ιστορία. Είμαι πολύ ευτυχισμένος που βρίσκομαι στον Ολυμπιακό, αλλά και στην Ελλάδα. Με έχουν υποδεχθεί πολύ καλά και νιώθω σαν να βρίσκομαι στη χώρα μου».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :