Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

ΜΑΡΤΙΝΣ : ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΗ Η... ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ!


Ο Αντρέ Μάρτινς ήταν ένας εκ των κορυφαίων της νίκης του Ολυμπιακού κόντρα στον Ηρακλή στο Καυτανζόγλειο με 1-2, έχοντας την ασίστ στο νικητήριο γκολ του Ιντέγε, ενώ κέρδισε και την αποβολή του Ιντζόγλου στο 90’.

Αναλυτικά ο Αντρέ Μάρτινς είπε:

-Αν αισθάνεται ο κορυφαίος της αναμέτρησης: «Δεν ξέρω αν αισθάνομαι ο πιο πολύτιμος παίκτης της αναμέτρησης. Σίγουρα αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου. Η πιο πολύτιμη ήταν η ομάδα στο σύνολό της. Είμαι ικανοποιημένος για τη νίκη. Ήρθε σε έναν αγωνιστικό χώρο δύσκολο και με έναν αντίπαλο δύσκολο. Ήταν δύσκολα για μας αλλά είμαι ικανοποιημένος που ξεπεράσαμε το εμπόδιο».

-Σε ένα σύστημα 4-2-3-1 που αισθάνεται πιο άνετα να παίζει: «Προτιμώ να παίζω εκεί που έπαιζα σήμερα. Και λίγο πιο πίσω. Όχι πιο μπροστά. Είμαι στο στάδιο της προσαρμογής ακόμα. Ήδη νιώθω καλά, χαίρομαι που είμαι στον Ολυμπιακό».

-Πώς του φαίνεται η νέα ομάδα του γενικότερα: «Έχω καταλάβει πως πρόκειται για έναν πολύ μεγάλο σύλλογο σε Ελλάδα και Ευρώπη. Έχουμε δυνατότητες πολλές. Είμαστε μια μεγάλη ομάδα. Προετοιμαζόμαστε και είμαστε στο δρόμο για την πορεία μας ώστε να καταφέρουμε πολλά καλά πράγματα σε όλες τις διοργανώσεις».

-Πότε πιστεύει ότι θα είναι 100% έτοιμος: «Όλοι οι παίκτες πρέπει να προσαρμοζόμαστε. Αυτή είναι η δουλειά μου. Ήταν όντως ένα δύσκολο καλοκαίρι. Εκμεταλλεύομαι όσες μέρες ξεκούραση μου αναλογούν. Προσαρμόζομαι στις συνθήκες».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :