Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

ΖΙΟΒΑΝΙ : ΘΥΜΗΘΗΚΑΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!


Σάντος και  Μπενφίκα ήρθαν ισόπαλοι 1-1 στο φιλικό ματς προς τιμήν του Λέο, όπως σας έχουμε ενημερώσει, στο οποίο αγωνίστηκε και ο Ζιοβάνι.

Ο πρώην μάγος του θρύλου παραχώρησε συνέντευξη στην ιστοσελίδα «jornalcruzeiro.com.br», όπου μίλησε για διάφορα θέματα που αφορούν την Σάντος, αλλά και για τον καλό του φίλο... Λέο.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο παλαίμαχος Βραζιλιάνος άσος:

Για το αν εργαστεί ξανά στην Σάντος:

 «Δεν νομίζω ότι θα εργαστώ ξανά στη Σάντος. Ποτέ μην λες ποτέ, αλλά αυτή τη στιγμή το μυαλό μου είναι στην οικογένειά μου. Ξέρουμε ότι το ποδόσφαιρο ταλαιπωρεί λίγο, υπάρχουν ταξίδια. Στις σκέψεις μου είναι να μείνω όπως είμαι».

Για το φιλικό προς τιμήν του Λέο:

«Είμαι πολύ χαρούμενος, ήταν κάτι που δεν περίμενα. Δεν είχα ιδέα πώς θα ήταν ο αγώνας. Πάντα έλεγα πως οι οπαδοί της Σάντος, πάντα μου συμπεριφέρονταν ωραία. Όπου και να περπατάω, οι οπαδοί με χαιρετούν. Αυτό μου προσφέρει μεγάλη χαρά και είναι τιμή για μένα. Νιώθω να με τιμούν. Χαιρετώ όλη τη Σάντος, το ΔΣ, το προπονητικό τιμ και ειδικότερα τον Λέο που με κάλεσε. Είναι ένας πολύ καλός τύπος. Ευχαριστώ όλους τους φιλάθλους».

Για το τι πέρασε από το μυαλό του στην επιτροφή του στο γήπεδο:

 «Πολλά πέρασαν από το μυαλό μου. Ακόμα και ο Λέο μίλησε. Θυμηθήκαμε πολλές καλές στιγμές, όχι μόνο από τους αγώνες, αλλά και από τα αποδυτήρια. Είχα την ευκαιρία να φάω με το σταφ και τον Ελάνο. Θυμήθηκε όλα όσα είχαμε ζήσει. Αλλά πρέπει πάντα να σου μένει η στιγμή, γιατί η ζωή περνάει. Πάντα το άκουγα όταν ήμουν νέος. Και φεύγει πολύ, πολύ γρήγορα. Τώρα, μπορούμε μόνο να κοιτάμε».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :