Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

ΦΟΡΤΟΥΝΗΣ : ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ!


Στην περίοδο ντεφορμαρίσματος που πέρασε στάθηκε ο Κώστας Φορτούνης, αναφέροντας πως όλοι παίκτες περνάνε μια τέτοια περίοδο, ακόμη και ο... Λιονέλ Μέσι με τον Κριστιάνο Ρονάλντο.

Ωστόσο, ο ταλαντούχος μεσοεπιθετικός δήλωσε... παρών αναφέροντας, «είμαι ακόμη εδώ».

Αναλυτικά όσα είπε στη NOVA

«Ήταν ένα παιχνίδι που ξέραμε όλοι ότι το θέλαμε και οι δύο ομάδες πολύ. Είχαμε κάνει δύο ήττες και έπρεπε ν' αποδείξουμε ότι δεν περνάμε περίοδο κρίσης. Με τη Λάρισα δεν παίξαμε καλά, ομως με τον ΑΠΟΕΛ ήμασταν πολύ καλοί. Σήμερα η διαφορά ήτανε τα γκολ. Δε σπαταλήσαμε ευκαιρίες, αλλά σκοράραμε.

Θέλουμε να μπούμε δυνατά σήμερα, να βάλουμε ένα γκολ νωρίς. Δείξαμε σε όλους πως ιδίως στο γήπεδό μας είμαστε πάρα πολύ δυνατοί. Όσο περνάει ο χρόνος θα γινόμαστε ακόμα καλύτεροι. Όπως είδαμε και σήμερα βελτιωθήκαμε αισθητά και έχουμε κι άλλα περιθώρια βελτίωσης.

Όσον αφορά στον εαυτό μου, θέλω να πω ότι είμαι ακόμα εδώ. Όλοι οι μεγάλοι ποδοσφαιριστές, ακόμα και ο Μέσι με τον Ρονάλντο, περνάνε περίοδο ντεφορμαρίσματος. Έτσι κι εγώ. Άλλαξαν πολλοί προπονητές, όμως εγώ προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου για να κερδίζει η ομάδα το πρωτάθλημα.

Αφού με ρωτάτε για τη θέση που μου αρέσει, θα σας απαντήσω: νιώθω πάρα πολύ καλά όταν παίζω πίσω από τον σέντερ φορ. Όταν παίζω στα πλαγια δεν ειμαι τόσο άνετος. Δεν έχω θεμα με το να παίζω στα πλάγια, αλλά η θέση μου είναι πίσω από τον φορ».

Για το γκολ που σημείωσε: «Ήταν μία φάση που μου έκανε μία κάθετη πάσα ο συμπαίκτης μου, είδα τον αμυντικό που έρχεται, έβαλα δυνατά το πόδι και η μπάλα πήγε στα δίχτυα. Ήταν τυχερό, αλλά όλα πήγαν καλά».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :