Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

ΜΑΡΑΓΚΟΣ : ΓΥΡΙΣΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ!


Ο Πάρης Μαραγκός δεν ξεχνά όσα πέρασε στον Παναθηναϊκό, αλλά... δεν κρύβει τον ενθουσιασμό του για τον επαναπατρισμό του για λογαριασμό του Ολυμπιακού, όπως φαίνεται από την συνέντευξη που παραχώρησε στο SDNA.

Αναλυτικά...

Ο 22χρονος πάουερ φόργουορντ - σέντερ ύστερα από την θητεία του στο NCAA με το George Washington (2012-14) και το American (2014-16) «έπιασε» Λιμάνι και έκανε δηλώσεις κατά την διάρκεια της Media Day των πρωταθλητών Ελλάδας.

Ο Πάρης Μαραγκός έδειξε πως είναι διατεθειμένος να παλέψει για κάθε λεπτό συμμετοχής, δεν έκρυψε πως έχει εντυπωσιαστεί από το κλίμα που συνάντησε στον Ολυμπιακό και τον τρόπο συμπεριφοράς του Βασίλη Σπανούλη και μεταξύ άλλων δεν δίστασε να εκφράσει την αισιοδοξία του για την πορεία της ομάδας του την φετινή σεζόν.

Επίσης, αναφέρθηκε στο... "πράσινο" παρελθόν του τονίζοντας πως εκτιμάει τον Παναθηναϊκό, αλλά και τις προσδοκίες του Ολυμπιακού για τη νέα σεζόν, ενώ από τα λεγόμενά του διακρίνεται εύκολα το πόσο συνειδητοποιημένος αλλά και ώριμος παρά το νεαρό της ηλικίας του είναι.

Πώς νιώθεις που γύρισες στην Ελλάδα;

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που επέστρεψα στην Ελλάδα. Πέρασα δύσκολα αλλά πολύ ωραία στην Αμερική. Είμαι, όμως, ενθουσιασμένος που γύρισα στη χώρα μου για τη μεγαλύτερη ομάδα, η οποία μου έδωσε την ευκαιρία».

Σε φοβίζει πως στον Ολυμπιακό δεν θα έχεις τον χρόνο συμμετοχής που θα είχες αν υπέγραφε σε κάποια άλλη ομάδα;

«Δεν με φοβίζει. Αν δεν πιστέψω στις ικανότητές μου, ποιος θα πιστέψει; Εχω στο μυαλό μου πως ξεκινώντας από μία μεγάλη ομάδα και παίζοντας καθημερινά με κάποιους από τους καλύτερους παίκτες του ευρωπαϊκού μπάσκετ, μαθαίνεις πάρα πολλά. Σίγουρα θα μπορούσα να βρω μία άλλη ομάδα που θα είχα περισσότερο χρόνο συμμετοχής, αλλά αυτή την στιγμή το πιο σημαντικό είναι να έχω υπομονή και να δουλεύω σκληρά. Πιστεύω πως και φέτος θα μου δοθεί κάποια ευκαιρία για να δείξω τι μπορώ να κάνω».

Το γεγονός ότι προέρχεσαι από τις ακαδημίες του Παναθηναϊκού επηρέασε την απόφασή σου να υπογράψεις στον Ολυμπιακό;

«Δεν επηρεάστηκα. Οταν φτάνεις σε αυτό το επαγγελματικό επίπεδο δεν κοιτάς χρώματα. Σέβομαι κι εκτιμώ πάρα πολύ την ομάδα του Παναθηναϊκού. Πέρασα πολύ ωραίες στιγμές, φορούσα μια βαριά φανέλα, όπως βέβαια είναι κι αυτή του Ολυμπιακού. Η απόφασή μου βασίστηκε στην προοπτική που υπάρχει στον Ολυμπιακό».

Εχω την εντύπωση πως τα χρόνια που πέρασες στις ΗΠΑ σε βοήθησαν να ωριμάσεις πιο γρήγορα...

«Το ότι έζησα στο εξωτερικό με έχει ωριμάσει πάρα πολύ. Οταν πιστεύεις στις ικανότητές σου, έχεις αυτοπεποίθηση και το κυνηγάς, οι ευκαιρίες σού έρχονται. Γνωρίζω πως αυτή την χρονιά θα έχω έναν βοηθητικό ρόλο στην ομάδα. Δεν έχω άγχος και στοχεύω στο καλύτερο».

Τι να περιμένουμε από τον Ολυμπιακό την σεζόν 2016-17;

«Σίγουρα να πάει καλύτερα από ό,τι πέρσι. Το πρωτάθλημα δεν είναι ο μοναδικός μας στόχος. Θέλουμε να κατακτήσουμε και τρία τρόπαια. Η ομάδα είναι δεμένη, δεν άλλαξε πάρα πολύ και ο Γκριν, ο Μπιρτς κι εγώ με την βοήθεια όλων προσαρμοστήκαμε πολύ γρήγορα. Πιστεύω πως θα πάμε αρκετά καλά».

Από εσένα τι να περιμένουμε;

«Οταν μου δοθεί η ευκαιρία, θα δώσω το 100% του εαυτού μου, ώστε σταδιακά να κερδίσω την εμπιστοσύνη του προπονητή μου και να αυξήσω τον χρόνο συμμετοχής μου».

Τι σου έχει κάνει εντύπωση από τη μέχρι στιγμής θητεία σου στον Ολυμπιακό;

«Το πόσο γρήγορα ήρθα κοντά με τους συμπαίκτες μου. Με αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή. Επίσης, εντυπωσιάστηκα από τον τρόπο που συμπεριφέρεται ο Βασίλης Σπανούλης. Είναι ένας πραγματικός ηγέτης και αρχηγός. Δεν έχω λόγια για να τον περιγράψω».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :