Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

ΓΚΡΙΝ : ΘΑ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!


Ο παίκτης που περιμένουν πώς και πώς να δουν στα επίσημα οι οπαδοί του Θρύλου. Ηδη κερδίζει τις εντυπώσεις ο Ερικ Γκριν με τον Ολυμπιακό, χάρη στην επιθετική του δεινότητα και τους διαφορετικούς τρόπους που μπορεί να βάλει την μπάλα στο καλάθι.

Ενα παιδί χαμηλών τόνων, που σου μιλάει και με το ζόρι σε κοιτάει στα μάτια. Αμερικανός, ο οποίος πατάει τα πόδια του στη γη, ξέρει πού έχει έρθει και το τεράστιο φορτίο που έχει να τραβήξει στις πλάτες του.

Μη νομίζετε, όμως, ότι αγχώνεται γι’ αυτό. Διόλου τον απασχολεί. Δηλώνει έτοιμος για τις προκλήσεις και χαρούμενος για τον ερχομό του στο Λιμάνι, αλλά και ευλογημένος για την ευκαιρία που του έχει δοθεί.

Ο Ερικ Γκριν ανακρίθηκε από τον «Γαύρο» και τα αποτελέσματα αυτής της… κατάθεσης σίγουρα θα συζητηθούν.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Εχει περάσει τόσος καιρός στην προετοιμασία του Ολυμπιακού. Πες μου, λοιπόν. Ποια είναι τα πρώτα σου συναισθήματα;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Φίλε, αλήθεια είμαι πολύ εντυπωσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Στην αρχή όπως είναι φυσιολογικό είχα κάποια νευρικότητα, περνώντας τον Ατλαντικό, να αφήσω την οικογένειά μου και να παίξω στην Ελλάδα, όμως είμαι ενθουσιασμένος. Είναι μία τεράστια πρόκληση και το πιο σημαντικό ταξίδι στη ζωή μου. Να γίνω καλύτερος ως παίκτης και πάνω απ’ όλα ως άνθρωπος. Μαθαίνω συνέχεια από έναν πραγματικό θρύλο εδώ (σ.σ. Βασίλης Σπανούλης), ο οποίος με βοηθάει ανά πάσα ώρα και στιγμή να γίνομαι καλύτερος και να μαθαίνω νέα πράγματα και είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ.

Ε: Ο κόσμος του Ολυμπιακού αδημονεί να σε δει να αγωνίζεσαι στα επίσημα παιχνίδια. Θεωρούν πως θα είσαι ο αντι-Σπανούλης. Είναι βάρος για σένα αυτό;
Α: Ειλικρινά δεν αισθάνομαι καμία απολύτως πίεση. Εχω ακούσει πάρα πολλά από τον κόσμο. Οτι «θα έρχεσαι πίσω από τον Σπανούλη» ή «Θα γίνεις ο επόμενος Σπανούλης». Για να είμαι ειλικρινής μαζί σου, αυτό είναι μία τεράστια τιμή για μένα. Πρόκειται για έναν τεράστιο παίκτη, με φοβερές παραστάσεις. Ενας ηγέτης μέσα και έξω από το παρκέ και θα ήθελα κάποτε να γίνω θρύλος σαν και αυτόν. Να έχω την ικανότητα να πετυχαίνω τα καλάθια που έχει βάλει αυτός, να κερδίζω έτσι τα παιχνίδια και να είμαι νικητής σαν αυτόν.

Ε: Και μόνο με τον τρόπο που απαντάς και μου μιλάς, νιώθω ότι είσαι άκρως χαρούμενος στον Ολυμπιακό και δεν έχεις στην άκρη του μυαλού το ΝΒΑ. Κάνω λάθος;
Α: Δεν σκέφτομαι ούτε στιγμή τώρα το ΝΒΑ. Απολαμβάνω το ότι είμαι μέλος του Ολυμπιακού. Δεν σκέφτομαι τίποτα άλλο εκτός από αυτήν τη σεζόν. Απολαμβάνω που είμαι μέλος αυτής της οικογένειας και αυτού του οργανισμού και για το μόνο που… ανησυχώ είναι για τις νίκες. Θέλω να πάρω πρωταθλήματα, να κερδίσω την Ευρωλίγκα και το ελληνικό πρωτάθλημα. Αυτά είναι στο μυαλό μου, αλήθεια. Εάν με ευλογήσει ο Θεός και επιστρέψω στο ΝΒΑ κάποια στιγμή, θα είναι τέλεια. Αυτήν τη στιγμή, όμως, το μυαλό μου είναι μόνο στον Ολυμπιακό και στην Ελλάδα.

Ε: Οι εντυπώσεις σου από τη χώρα μας; Γνωρίζω πως οι Αμερικάνοι λατρεύουν την Ελλάδα. Ισχύει και στην περίπτωσή σου;
Α: Είναι μία καταπληκτική χώρα η Ελλάδα, φίλε μου. Ο καιρός είναι καλός, όμορφοι άνθρωποι στους δρόμους όπως και το φαγητό. Μένω κοντά στην παραλία και γενικότερα μου αρέσει η τοποθεσία που μένω. Ειλικρινά είναι το καλύτερο μέρος που έχω μείνει στη ζωή μου και περιμένω πώς και πώς την οικογένειά μου να έρθει και να ζήσει αυτά που ζω και εγώ εδώ.

Ε: Θέλω να μου πεις τι θα δει από σένα ο κόσμος της ομάδας. Τι θα κάνει ο Γκριν στο παρκέ;
Α: Θα δώσω την καρδιά μου κάθε βραδιά για τον Ολυμπιακό. Θα προσπαθήσω να σκοράρω, να παίξω ως πλέι μέικερ. Να επιμείνω στην άμυνά μου, θα κάνω βουτιά για να γλιτώσω κάποια κατοχή, να βγάλω ενέργεια στο παρκέ. Θέλω να δώσω ό,τι έχω και δεν έχω. Πάνω απ’ όλα θέλω πάντα να είμαι νικητής και να φέρω τίτλους στον Ολυμπιακό, που είναι και ο βασικός μου στόχος.

Ε: Στα τελευταία φιλικά προετοιμασίας με ομάδες Ευρωλίγκας είδες τι εστί ευρωπαϊκή άμυνα. Κλειστές άμυνες, ειδικά αν σκεφτείς πως στο ΝΒΑ είχες συνηθίσει να έχεις ανοιχτούς διαδρόμους.
Α: Για μένα αρχικά είναι κάπως δύσκολο να αντισταθμίσω τις δυσκολίες μου σε αυτό το κομμάτι. Δηλαδή στην Αμερική δεν είναι έτσι στην άμυνα. Είχα συνηθίσει στους πιο ανοικτούς χώρους, κάτι που δεν ισχύει εδώ. Εδώ έχει παντού σώματα. Στις ΗΠΑ υπάρχει χώρος, περισσότερο «ένας εναντίον ενός» και πιο ανοιχτό μπάσκετ. Εδώ, όμως, οι ομάδες παίζουν με βοήθειες στην άμυνα και οι επαφές είναι σκληρότερες. Εγώ πάντως όταν έχω την ευκαιρία να σουτάρω, θα το κάνω. Δεν φοβάμαι. Εννοείται πως θα μου πάρει κάποιο διάστημα για να το συνηθίσω, όμως μαθαίνω γρήγορα. Προσπαθώ και γίνομαι καλύτερος κάθε μέρα και ο προπονητής μού δείχνει πως τα καταφέρνω με τον καιρό. Θεωρώ ότι θα είμαι έτοιμος σε αυτές τις περιπτώσεις.

Ε: Εχεις κάποιον… φόβο, λοιπόν, για το τι θα αντιμετωπίσεις στην Ευρώπη;
Α: Οχι, δεν φοβάμαι. Απέναντι στην Εφές στο φιλικό, είδα στο πρώτο ημίχρονο τι με περιμένει και ήταν κάτι που δεν έχω συνηθίσει για να είμαι ειλικρινής μαζί σου. Να κάνω το ντράιβ και να έχω τόσο… συνωστισμό μπροστά μου. Ομως στο δεύτερο ημίχρονο κατάλαβα τι συμβαίνει, όπως σου είπα μαθαίνω γρήγορα και ο Σπανούλης με βοήθησε πολύ σε αυτό. Μου είπε «ηρέμησε, ρίξε τον ρυθμό σου και θα βρεις ανοιχτούς χώρους» και τα πήγα καλά νομίζω.

Ε: Για κλείσιμο θα ήθελα να μου πεις τη γνώμη σου για τους νέους συμπαίκτες σου. Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου;
Α: Είναι χαμογελαστοί, πολύ καλά παιδιά και πάνω απ’ όλα μου κάνουν τη ζωή εύκολη. Μπορώ να βλέπω διαφορετικά το μπάσκετ μαζί τους και είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Ο Ολυμπιακός είναι ένας φοβερός οργανισμός και περιμένω πώς και πώς να παίξω γι’ αυτό το απίθανο κοινό.

Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :