Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

ΓΚΡΙΝ : ΓΙ'ΑΥΤΟ ΜΟΥ... ΘΥΜΩΣΕ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ!

Ο Έρικ Γκριν μίλησε στο «Gazzetta.gr», μετά την αναμέτρηση με την Αρμάνι Μιλάνο και ανέφερε μεταξύ άλλων ότι τα ... «άκουσε» από την μητέρα του για το χαμένο του lay up.

Αναλυτικά η συνέντευξη του γκαρντ του Θρύλου  στο «gazzetta» :

Μπαίνοντας στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού τον τσακώσαμε να μιλάει στο whatsapp.Σε ποιον στέλνεις τα καλά νέα της νίκης;

Στη μητέρα μου.

Πλάκα κάνεις; Σε αυτή έστειλες το πρώτο μήνυμα;

Ναι αλήθεια δες (σ.σ όντως μας το έδειξε). Είναι θυμωμένη μαζί μου γιατί έχασα το lay up στη φάση 3 εναντίον 1 και πίσω δεχθήκαμε τρίποντο.

Παρακολούθησε το παιχνίδι;

Ναι φυσικά. Όσα μπορεί τα παρακολουθεί μέσω ίντερνετ. Της Euroleague τα βλέπει όλα. Γενικά είναι αυστηρός κριτής.

Πάντως και με τη Δόξα Λευκάδας έχασες ένα lay up…

Ναι, ναι. Το θυμάσαι; Στο ξεκίνημα της τελευταίας περιόδου έχασα lay up κι εκεί. Ευτυχώς δεν το είδε η μητέρα μου αυτό το παιχνίδι.

Θα της το πω εγώ να σου θυμώσει ξανά…

… (γέλια)

Να μιλήσουμε σοβαρά τώρα. Μέσα σε ένα τρίλεπτο «καθαρίσατε» το παιχνίδι. Πως έγινε αυτό;

Δεν ήταν μόνο εκείνο το τρίλεπτο. Γενικά παίξαμε καλά. Κάναμε λάθη, αλλά δεν παίξαμε και άσχημα. Παίξαμε σαν ομάδα, αμυνθήκαμε σαν ομάδα, πηδάγαμε όλοι στα ριμπάουντ και στην επίθεση γυρίσαμε καλά τη μπάλα ψάχνοντας την καλύτερη επιλογή. Το καλό με την ομάδα μας είναι πως όλοι οι παίκτες μπορούν να πρωταγωνιστήσουν. Σε κάθε ματς είναι κι άλλος αυτός που θα σκοράρει ή θα μας κουβαλήσει σε κάποιο δύσκολο διάστημα.


Σε ανησυχεί κάτι στην παρούσα φάση στον τρόπο που αγωνίζεστε;

Η άμυνα. Χρειαζόμαστε δουλειά στην άμυνα. Όταν καταφέρουμε να βγάζουμε την ίδια ενέργεια στην άμυνα για 40 λεπτά τότε θα είμαστε μία πραγματικά καλή ομάδα.

Πάντως το scouting report των αντιπάλων έχει μπόλικη δουλειά. Όλοι είστε ικανοί να πετύχετε διψήφιο αριθμό πόντων. Με την Αρμάνι ήσασταν πέντε.

Αυτό είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα για μας. Ξέρεις τι μου αρέσει πολύ στην ομάδα μας… Γίνονται αλλαγές και οι παίκτες που μπαίνουν δε χαλάνε το ρυθμό. Ίσα ίσα που τον ανεβάζουν κι άλλο. Μία ομάδα που έχει 2-3 παίκτες που μπορούν να σκοράρουν είναι εύκολα αντιμετωπίσιμη. Αν όμως έχει 11-12 παίκτες που μπορούν να σκοράρουν τότε είναι εξαιρετικά δύσκολο να επικεντρωθείς στην άμυνα.

Εσύ πάντως έχεις βρει ρυθμό στην επίθεση. Δύο τρίποντα στη Λευκάδα σε ένα λεπτό. Δύο τρίποντα σε 30’’ περίπου στο τέλος της τρίτης περιόδου με την Αρμάνι…

Η αλήθεια είναι πως αισθάνομαι καλά και όντως έχω ρυθμό. Για αυτό ευθύνονται οι συμπαίκτες και οι προπονητές μου οι οποίοι με βοηθάνε και με εμπιστεύονται.


Το σκληρό φάουλ που σου έκανε ο Ρίκι Χίκμαν, ήταν ένα καλωσόρισμα στην Euroleague;

Σίγουρα ήταν ένα καλωσόρισμα στην Euroleague. Συμβαίνει μέσα στο παιχνίδι. Είχε εκνευριστεί από τον τρόπο που έπαιζε ο ίδιος ή η ομάδα του και το έβγαλε με αυτόν τον τρόπο. Ήταν ένα δυνατό φάουλ, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήθελε να τραυματιστώ.

Επίσης καλωσόρισμα ήταν και το όνομα σου που τραγούδησαν οι οπαδοί του Ολυμπιακού;

Ναι το άκουσα. Ήταν φανταστικό. Δείχνει ό,τι καταλαβαίνουν την προσπάθειά μου κι εκτιμάνε όλα όσα έκανα στο παρκέ. Ελπίζω να το ξανακούσω. Πραγματικά μου έφτιαξε ακόμη περισσότερο τη διάθεση όταν το άκουσα.

Η δράση δεν σταματά. Σε 48 ώρες παίζεται με την Μπασκόνια. Θα προλάβετε να ξεκουραστείτε;

Αυτό είναι το μπάσκετ. Στις ΗΠΑ παίζουν 4-5 παιχνίδια την εβδομάδα. Προσωπικά είμαι ενθουσιασμένος που παίζουμε συνεχόμενα ματς. Αγαπώ το μπάσκετ και αυτός είναι ο λόγος που το αγαπώ, να παίζω παιχνίδια.
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :