Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

ΕΠΙΚΕΣ ΑΤΑΚΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΦΑΣΟΥΛΑ ΓΙΑ... ΟΛΟΥΣ!


Ο Παναγιώτης Φασούλας βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή της ΕΡΤ για την EuroLeague, όπου αναφέρθηκε στην πορεία του στον ΠΑΟΚ, τη σχέση του με τον Ντούσαν Ίβκοβιτς αλλά και στον Ολυμπιακό.

Αναλυτικά όσα είπε η «αράχνη» του ελληνικού μπάσκετ:

Για την πορεία του στον ΠΑΟΚ:

«Εκείνη την εποχή όταν κέρδιζε ο ΠΑΟΚ είχαν μερίδιο εκτός από έναν, εμένα. Όταν έχανε ο ΠΑΟΚ, έφταιγε πάντα ένας, εγώ. Με τον Ντούντα δεν έχω να χωρίσω τίποτα πια. Τον θεωρώ πολύ καλό προπονητή και το έχει αποδείξει. Δεν ξέρω αν είναι ο καλύτερος, αλλά σίγουρα είναι καλός» 

Αν πήγαινε στη γιορτή του ΠΑΟΚ για τα 90 χρόνια:

«Αν με καλούσαν στην πρόσφατη γιορτή των 90 χρόνων ίσως να μην πήγαινα γιατί δε θα ήθελα να τους χαλάσω τη γιορτή. Με κάποιους άνθρωπος διατηρώ καλές σχέσεις, με άλλους όχι».

Για τον προπονητή της Εθνικής ομάδας:

 «Εχω την άποψη πως η Ομοσπονδία πρέπει στο τέλος της σεζόν να προσλάβει προπονητή ο οποίος να είναι full time».


Για τον Ολυμπιακό και τις σχέσεις του με τον Ιωαννίδη: 

«Δεν ήθελα να σταματήσω,ήθελα να παίξω μία ακόμη χρονιά. Την τελευταία σεζόν δεν έπαιξα όλη τη χρονιά εκτός από ένα ματς με τον παναθηναίκό στο ΣΕΦ που είχαν τραυματιστεί όλοι οι ψηλοί μας. Ήθελα να παίξω άλλη μία χρονιά, αλλά ο Ιωαννίδης δε με είχε στα πλάνα του. Ίσως να μου το κρατούσε και... μανιάτικο. Οι σχέσεις μας πάντως είναι άριστες και μιλάμε συνέχεια. Με πήρε τηλέφωνο μετά την είσοδό μου στο Hall of Fame με πήρε κλαίγοντας να μου δώσει συγχαρητήρια».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :