Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

ΣΙΩΠΗΣ ΓΙΑ... ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ!


Ο Μανώλης Σιώπης μίλησε στο «gazzetta.gr» για την Εθνική Ελπίδων, το όνειρο της Ανδρών αλλά και το προσεχές παιχνίδι του Πανιωνίου κόντρα στον Ολυμπιακό.

Αναλυτικά όσα είπε ο 22χρονος μέσος του Πανιωνίου:

Η προκριματική φάση ολοκληρώθηκε και η Εθνική δεν τα κατάφερε... Σας έχει μείνει πικρία για το γεγονός αυτό;

«Εννοείται πως μένει μια πικρία. Στόχος ήταν να πάρουμε τουλάχιστον την δεύτερη θέση και να βρεθούμε στα μπαράζ. Δεν τα καταφέραμε, αλλά πήραμε την νίκη με την Ουγγαρία. Θέλαμε να κλείσουμε με τους τρεις βαθμούς και τα καταφέραμε. Πλέον κοιτάει το κάθε παιδί το μέλλον του, για μένα κλείνει ένας μεγάλος κύκλος στην Ελπίδων. Ελπίζω να έρθει μια κλήση στην Ανδρών που είναι ο μεγάλος μου στόχος».

Φόρεσες λοιπόν για τελευταία φορά το περιβραχιόνιο και την φανέλα της Εθνικής Ελπίδων. Ποια είναι τα συναισθήματά σου; Σου μένει κάποιο παράπονο που δεν πήγες σε κάποια τελική φάση;

«Δεν είχα πάει ούτε με τις Παίδων και Νέων σε τελική φάση. Το ήθελα και εγώ και όλα τα παιδιά, πόσω μάλλον εγώ που τελείωνε αυτός ο κύκλος στην Εθνική Ελπίδων, όμως δεν τα κατάφερα. Υπάρχει σίγουρα πικρία και στεναχώρια, ειδικά αν δεν έρθει σύντομα η κλήση από την Ανδρών. Αν όμως γίνει αυτό τότε θα αλλάξουν όλα. Είναι πλέον ο μεγάλος μου στόχος».



Επιστροφή πλέον στη Σούπερ Λιγκ. Ο Πανιώνιος έχει αρχίσει πολύ καλά... Πως βλέπεις την συνέχεια; Έρχεται ένα δύσκολο παιχνίδι κόντρα στον Ολυμπιακό...


«Έχουμε ξεκινήσει πολύ καλά. Καθημερινά δουλεύουμε πολύ σκληρά, κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και τώρα έχουμε μπροστά μας τον Ολυμπιακό. Είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, αλλά θεωρώ πως θα παρουσιαστούμε έτοιμοι για να αντεπεξέλθουμε σε αυτό το ματς. Θέλουμε να πάρουμε κάτι καλό και για τον κόσμο μας».

Ήδη έχουν αρχίσει να υπάρχουν φήμες περί ενδιαφέροντος πολλών ομάδων για εσένα... Πως το αντιμετωπίζεις όλο αυτό;

«Για την ώρα έχω κλειστά τα αυτιά μου σε όλα αυτά. Αυτή τη στιγμή το μυαλό μου είναι στον Πανιώνιο. Το συμβόλαιό μου τελειώνει το καλοκαίρι, είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για άλλες ομάδες. Στόχος μου είναι να γίνομαι κάθε μέρα καλύτερος και να βοηθάω τον Πανιώνιο. Από εκεί και πέρα, ό,τι είναι να έρθει, θα έρθει»
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :