Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΧΡΥΣΟΣ Ο ΠΑΓΙΑΥΛΑΣ!

«Καρέ» χρυσών μεταλλίων για τον κολυμβητή της κατηγορίας Masters του Ολυμπιακού που «σάρωσε» στο 1ο Διεθνές Μίτινγκ Κύπρου, όπως αναφέρει το olympiacos.org!

Για μια ακόμα φορά η παρουσία του Ισίδωρου Παγιαύλα σε κολυμβητικούς αγώνες ήταν εντυπωσιακή και άκρως επιτυχημένη. Ο αθλητής της κατηγορίας Masters του τμήματος Κολύμβησης του Θρύλου, κατέκτησε 4 χρυσά μετάλλια σημειώνοντας ισάριθμα ατομικά ρεκόρ στο «1ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΑΣΤΕΡΣ ΜΙΤΙΝΓΚ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΚΥΠΡΟΥ». Συγκεκριμένα ο Ισίδωρος Παγιαύλας πρώτευσε στα 200μ. πεταλούδα, 100μ. και 200μ. πρόσθιο και στα 200μ. μικτή ατομική. Η Κολυμβητική Ομοσπονδία Κύπρου με αφορμή την συμπλήρωση 20 χρόνων από την διοργάνωση του πρώτου Κυπριακού Πρωταθλήματος Masters, αποφάσισε φέτος να αναβαθμίσει τους αγώνες δίνοντάς τους διεθνή χαρακτήρα. Στην φετινή διοργάνωση που διεξήχθη στην Λεμεσό το διήμερο 22-23 Οκτωβρίου συμμετείχαν 165 αθλητές από έντεκα χώρες (Ρωσία, Λιθουανία, Ιρλανδία, Σλοβακία, Ουκρανία, Βουλγαρία, Γερμανία, Ουγγαρία, Αγγλία, Ελλάδα και Κύπρο).

Η δήλωση του Ισίδωρου Παγιαύλα

Ο Ισίδωρος Παγιαύλας δήλωσε στο osfp.gr τα εξής: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εμφάνισή μου στην Κύπρο. Οι διοργανωτές φέτος ανέβασαν αισθητά τόσο τον αριθμό των συμμετοχών όσο και το επίπεδο του συναγωνισμού κι αυτό έκανε πιο δύσκολη αλλά και πιο ενδιαφέρουσα την προσπάθειά μας. Όσον αφορά τις δικές μου κούρσες στόχος ήταν το 4/4. Χρειάστηκε να κατεβάσω 2 δευτερόλεπτα σχεδόν τον χρόνο μου στην μικτή για να νικήσω τον αντίπαλό μου από την Βουλγαρία, είχαμε δουλέψει πολύ όμως την κούρσα αυτή με τον προπονητή μου Αλέξανδρο Κόκκινο και μας βγήκε άψογα στο νερό, παρότι είμαστε ακόμα στην αρχή της σεζόν. Είμαι υπερήφανος που μέσα από την απόδοσή μου ο Ολυμπιακός είχε μια επιτυχημένη παρουσία με 4 νίκες σ´ ένα διεθνές μίτινγκ 11 ευρωπαϊκών χωρών!»
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :