Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2016

ΜΠΙΡΤΣ : ΑΓΑΠΩ... ΗΔΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!


Στον «Γαύρο» μίλησε ο Κεμ Μπιρτς μετά την αναμέτρηση του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό και  την εντυπωσιακή νίκη των ερυθρόλευκων με 25 πόντους διαφορά.

Αναλυτικά όσα είπε ο Καναδός σέντερ του Θρύλου:

Για την απόδοση του στον αγώνα:

«Εντάξει, ήμουν πολύ νευρικός στην αρχή. Ηθελα να δώσω το κάτι παραπάνω γιατί ήξερα πόσο σημαντικό είναι αυτό το παιχνίδι για την ομάδα μου.Εκανα κάποια λάθη στο πρώτο ημίχρονο και δεν είχα και τις ανάσες που ήθελα, όμως στη συνέχεια βελτιώθηκα και με βοήθησε και η ομάδα μου υπερβολικά σε αυτό το κομμάτι».

Τα πρώτα δείγματα γραφής του ήταν άκρως θετικά. Και με τη Ρεάλ, και με τον Παναθηναϊκό, άπαντες έμειναν ικανοποιημένοι μαζί του. Τι θα ήθελε, όμως, να φτιάξει ενόψει της συνέχειας; 

«Θεωρώ ότι πρέπει να ανεβάσω την παραγωγικότητά μου και να σκοράρω περισσότερο. Δεν μπορεί να στέκεσαι μονάχα στην άμυνα. Δεν είναι αυτό που είναι το τεράστιο πρόβλημά μου, όμως δεν γίνεται να μην μπορώ να εκμεταλλευτώ όπως θέλω εγώ τις πάσες των συμπαικτών μου. Πάντως και αυτοί με ωθούν στο να γίνω καλύτερος. Να γίνω πιο ενεργητικός στο παιχνίδι μου. Αυτό βέβαια με ανάγκασε να μην έχω τις προαπαιτούμενες ανάσες στο τρίτο δεκάλεπτο. Οφειλα να είμαι όπως και στο ξεκίνημα. Αυτό πρέπει να κάνω».

Ο Ολυμπιακός πέρασε ένα εύκολο απόγευμα. Πίστευε, όμως, κάποιος από την ομάδα πως θα έρθει η νίκη με τέτοια έκταση; 

«Οχι, ειλικρινά δεν την περίμενα αυτήν τη διαφορά. Ηξερα ότι θα είναι ένα σκληρό ματς και πίστευα πως μπορούμε να κερδίσουμε. Πίστευα ότι θα τα καταφέρουμε. Ετσι είμαι πάντα και έτσι σκέφτομαι. Αλλά όχι, δεν περίμενα αυτήν τη διαφορά. Βγάλαμε φοβερή ενέργεια στο παρκέ. Δεν παρασυρθήκαμε από αυτήν, κατεβάσαμε το κεφάλι κάτω και συνεχίσαμε. Δεν θα σταθώ σε άλλες αναλύσεις. Κάναμε ό,τι έπρεπε και τα καταφέραμε», για να συνεχίσει ο Μπιρτς αναφορικά με το ότι ο Ολυμπιακός προερχόταν από ένα κακό αποτέλεσμα στη Μαδρίτη: «Ναι, παρότι χάσαμε κοντά στους 20 πόντους, για τρεις περιόδους ήμασταν κοντά στο σκορ. Εκεί μας… χτύπησαν σε κομμάτια που δεν ήμασταν έτοιμοι. Επρεπε να είμαστε πιο επιθετικοί και να ελέγξουμε τα ριμπάουντ (επιθετικά και αμυντικά). Δεν κρατήσαμε τον ρυθμό του πρώτου ημιχρόνου. Πέσαμε στο δεύτερο και αυτό ήταν κάτι που θέλαμε να αποφύγουμε με τον Παναθηναϊκό».

Ποια η άποψή του, όμως, για τον Μιλουτίνοφ; 

«Είμαι ένα μεγάλο σώμα όπως και ο Μπουρουσης. Οπότε ταίριαζαν απόλυτα, όμως ο “Μίλου” πραγματικά έχει τεράστιες προοπτικές. Του έλεγα συνεχώς να ανέβει και να μη φοβάται τίποτα. Ειλικρινά δεν γνωρίζει το πόσο καλός είναι και τις δυνατότητες που έχει. Οποτε είναι κοντά στο καλάθι πρέπει να είναι επιθετικός. Είναι τεράστιος και μπορεί με παίκτες όπως ο Μπουρούσης, που είναι μεγάλα κορμιά, να κάνει τη διαφορά».

Για την πρώτη γεύση του σε ντέρμπι, ο Καναδός σχολίασε:

«Είναι απλά μπάσκετ. Αγαπάω να παίζω. Η ομάδα αυτή με γεμίζει και μου αρέσει να παίζω γι’ αυτήν. Ο προπονητής με εμπιστεύεται και για μένα είναι ο κορυφαίος που έχω συνεργαστεί στην καριέρα μου μέχρις στιγμής. Με βοηθάει και μου δίνει χρόνο συμμετοχής. Ο Ολυμπιακός είναι μια από τις καλύτερες ομάδες που έχω αγωνιστεί. Μάλλον όχι. Είναι η κορυφαία ομάδα που έχω αγωνιστεί. Μαθαίνω πάρα πολλά από αυτόν τον οργανισμό. Είναι όλοι καλοί μαζί μου. Οι συμπαίκτες μου με βοηθούν πολύ και κάνουν τα πάντα για να αισθάνομαι καλά».

Ο Κεμ Μπιρτς έμεινε εντυπωσιασμένος από την ατμόσφαιρα:

 «Φίλε, ειλικρινά αγαπώ τον κόσμο. Τον παρακολουθώ από την προηγούμενη σεζόν που υπήρχε το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού. Ειλικρινά σου δίνει ώθηση και δεν σε αφήνει να τα παρατήσεις. Είμαι ευχαριστημένος που είναι δίπλα μας».

Ο Καναδός σέντερ, όμως, έδωσε τη δική του διάσταση σχετικά με το κλειδί της αναμέτρησης:

«Ο Σπανούλης μας κοντρόλαρε όλους. Είναι ένας τεράστιος ηγέτης. Μπορεί κάποιος να δει μόνο ότι σκόραρε δύο πόντους. Το θέμα είναι ότι μας καθοδήγησε σε όλη την αναμέτρηση. Ξέρει πότε να ηγηθεί εκτός παρκέ και πότε εντός. Τότε θα σκοράρει».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :