Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ... ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΪΖΕΡ


Στην Ελλάδα αφίχθη το μεσημέρι της Τρίτης (18/10) η Αμερικανίδα σέντερ η οποία θα ενσωματωθεί άμεσα με την υπόλοιπη ομάδα. «Ήρθα για να πάρουμε το Eurocup», η πρώτη της δήλωση στο osfp.gr.

Στην Ελλάδα βρίσκεται από το μεσημέρι της Τρίτης (18/10), η Λινέτα Κάιζερ. Η Αμερικανίδα σέντερ έφτασε στη χώρα μας με πτήση από την Ουάσιγκτον μέσω Φρανκφούρτης και αναμένεται να ενσωματωθεί άμεσα με την υπόλοιπη ομάδα. Στην απογευματινή προπόνηση στο Δ.Α.Κ. Γλυφάδας θα έχει την πρώτη της γνωριμία με τις νέες της συμπαίκτριες και το προπονητικό επιτελείο και την Τετάρτη (19/10) θα κάνει την πρώτη της προπόνηση με τις «ερυθρόλευκες».

Στην πρώτη της δήλωση στο osfp.gr η Λινέτα Κάιζερ τόνισε τα εξής: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που βρίσκομαι εδώ. Έχω ακούσει πολύ ωραία πράγματα για τον Ολυμπιακό, για την Ελλάδα και την Αθήνα. Ανυπομονώ να συναντήσω τις νέες μου συμπαίκτριες και την προπονήτρια μου και να παίξω ξανά μπάσκετ. Οι στόχοι μου είναι οι ίδιοι με της ομάδας μου. Η νίκη! Είμαι σίγουρη ότι θα έχουμε πολλές προκλήσεις τη φετινή σεζόν και πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε γιατί διαθέτουμε πολύ καλή ομάδα. Επίσης είμαι ενθουσιασμένη για τη συμμετοχή μας στο Eurocup. Ήρθα για να το πάρουμε! Αυτό είναι το πλάνο!»

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :