Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

ΠΕΡΕΖ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΗ Force India


Ο Σέρχιο Πέρεζ επιβεβαίωσε και επίσημα την παραμονή του στη Force India το 2017 και ελπίζει σ' ένα καλύτερο μέλλον.

Ήδη, από την Κυριακή (2/10) ο Σέρχιο Πέρεζ είχε αποκαλύψει ότι θα συνεχίσει στη Force India το 2017 και, πλέον, το επιβεβαίωσε και επίσημα. Ο Μεξικανός θα αποτελέσει για τέταρτη σερί χρονιά δίδυμο με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ κι ελπίζει σε βάθρα, αλλά και νίκες στο μέλλον, τα οποία θα μπορέσουν να τον φέρουν σε μία μεγάλη ομάδα, τη στιγμή που υπάρχει η προοπτική της Ferrari για το 2018.

«Είμαι χαρούμενος που επιβεβαιώνω ότι θα τρέχω με τη Force India το 2017, καθώς η ομάδα και οι χορηγοί μου κατέληξαν σε συμφωνία. Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή την ομάδα και έχω καλή αίσθηση για το μέλλον. Έχω δει την πρόοδο που έχουμε κάνει τα τελευταία χρόνια και είμαι σίγουρος ότι έχουμε το υλικό να πάμε ακόμα πιο ψηλά.

Η ομάδα με γνωρίζει καλά και είναι σημαντικό να έχουμε σταθερότητα, ειδικά με κάποιες μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς που σχεδιάζονται για την επόμενη χρονιά. Είμαι ενθουσιασμένος για το υπόλοιπο της φετινής σεζόν και για την πρόκληση που μας περιμένει το 2017.

Ευχαριστώ όλη την ομάδα για την πίστη της σ' εμένα και θα κάνω το καλύτερο για τους ξεπληρώσω με βαθμούς, βάθρα και ελπίζω νίκες. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τους Μεξικανούς μας συνεργάτες, ειδικά την Telmex και την Telcel, που με στηρίζουν από μικρό παιδί. Συνεχίζουν να παίζουν σημαντικό ρόλο στο ταξίδι μου στον αθλητισμό», δήλωσε ο 26χρονος πιλότος.


ΠΗΓΗ : gazzetta.gr

Κατηγορία: ,

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :