Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

ΤΖΕΝΚΙΝΣ ΓΙΑ... ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ


O Μάικλ Τζένκινς μέσω του προσωπικού του Blog στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ, τόνισε πως είναι μεγάλη... πρόκληση το ματς κόντρα στον Ολυμπιακού και πρέπει η ομάδα του Άρη να φανεί ανταγωνιστική.

Αναλυτικά, το post του Αμερικανού γκαρντ του Άρη στο esake.gr: 

«Γεια σε όλους σας!

Ήταν μια καλή εβδομάδα μέχρι στιγμής. Κάναμε ένα καλό ταξίδι στο Ισραήλ και επιστρέψαμε με μια σημαντική νίκη. Τώρα προσπαθούμε να συγκεντρωθούμε στο μεγάλο παιχνίδι της Δευτέρας. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Αυτό το ματς είναι μια μεγάλη πρόκληση για εμάς. Θα είμαστε έτοιμοι να τα δώσουμε όλα για να είμαστε ανταγωνιστικοί απέναντι σε μια από τις κορυφαίες ομάδες στην Ευρώπη. 

Ξέρω αρκετούς παίκτες από τον Ολυμπιακό. Τους Κεμ Μπιρτς και Πάτρικ Γιανγκ με τους οποίους έπαιξα αντίπαλος στην Τουρκία, τον Έρικ Γκριν από το ιταλικό πρωτάθλημα, τον Ματ Λοτζέσκι από το βελγικό... Επίσης, αντιμετωπίσαμε τον Ολυμπιακό σε φιλικό αγώνα κατά την διάρκεια της προετοιμασίας. 

Ο αντίπαλός μας έχει πολλούς επικίνδυνους παίκτες. Είναι όλοι υψηλού επιπέδου… Πολλοί έχουν παίξει στο ΝΒΑ, ακόμη περισσότεροι στην Ευρωλίγκα σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο. Φυσικά ο Βασίλης Σπανούλης είναι ο πιο γνωστός παίκτης της ομάδας, αυτός που έχει κατακτήσει σχεδόν πάντα. Όπως βέβαια και ο Γιώργος Πρίντεζης… Εμείς, όμως, δεν θα πρέπει να εστιάσουμε μόνο αυτούς τους δύο παίκτες, αλλά όλη την 12άδα. 

Παιχνίδι με παιχνίδι και μέρα με την μέρα αρχίζω να ανακτώ τον ρυθμό μου. Το ιατρικό επιτελείο, οι προπονητές μου και οι συμπαίκτες μου κάνουν πολύ καλή δουλειά και όλοι με βοηθούν στο να είμαι υγιής και συγκεντρωμένος στο παιχνίδι, ώστε να δείξω πόσο καλός παίκτης είμαι. 

Όσον αφορά στον προσωπικό μου χρόνο, ήταν ελάχιστος αυτή την εβδομάδα λόγω του ταξιδιού στο Ισραήλ, οπότε δεν είχα την ευκαιρία να κάνω κάτι το ιδιαίτερο. Προσπάθησα να χαλαρώσω, να ξεκουραστώ και να είμαι έτοιμος στον αγώνα με τον Ολυμπιακό».
Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :