Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

ΜΠΙΡΤΣ : ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΜΟΥ!


Ο Κεμ Μπιρτς μίλησε στο "gazzetta.gr" για τη νίκη επί του Άρη και για τη δική του σπουδαία απόδοση στο συγκεκριμένο ματς.

Αναλυτικά...

Ο μεγάλος πρωταγωνιστής της νίκης του Ολυμπιακού στην έδρα του Άρη ήταν χωρίς δεύτερη σκέψη ο Κεμ Μπιρτς. Βλέπετε το double double του Βασίλη Σπανούλη (13π.,11ασ.) ήταν λίγο πολύ αναμενόμενο, αλλά αυτό του Καναδού...

Ο σέντερ των Πρωταθλητών Ελλάδας σκόραρε 10 πόντους τελειώνοντας άριστα τις ασίστ των συμπαικτών του, πήρε 12 ριμπάουντ, έκοψε 4 φορές σουτ των αντιπάλων τους και αλλοίωσε άλλα... 24!

Ο Μπιρτς στις δηλώσεις του επιβεβαίωσε πως έχει μπει για τα καλά στο κλίμα της ομάδα αφού ήταν εξαιρετικά ταπεινός στις τοποθετήσεις του.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Καναδού:

Για τη νίκη επί του Άρη και πόσο δύσκολα ήρθε: «Ξεκινήσαμε άσχημα, ίσως ήμασταν επηρεασμένοι από την ήττα από την ΤΣΣΚΑ. Στη συνέχεια όμως παίξαμε σαν ομάδα, κυρίως στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου. Στο δεύτερο ημίχρονο βρήκαμε μακρινά σουτ και μας βοήθησαν να πάρουμε μία διαφορά. Σε κάποιο σημείο χαλαρώσαμε, αλλά όλα πήγαν καλά στο τέλος».

Για την άμυνα που έπαιξε και τα 4 κοψίματα: «Ένιωσα υπέροχα. Αυτό θέλει η ομάδα από εμένα. Δεν είμαι ο σκόρερ. Από μένα υπάρχει η απαίτηση να παίξω άμυνα, να κόψω μπάλες. Η ομάδα περιμένει από εμένα να μαζέψω τα… σκουπίδια και να παίζω άμυνα. Αυτός είναι ο ρόλος μου. Να βάλω και τους πόντους μέσα από τα σκουπίδια που θα μαζέψω».

Αν έχει παρατσούκλι λόγω κοψιμάτων: «Δεν έχω παρατσούκλι για τα κοψίματα. Είμαι απλά ο Κεμ Μπιρτς»

Για το επόμενο ματς με αντίπαλο τη Γαλατάσαραϊ: «Η Τουρκία είναι σαν στο σπίτι μου, αγαπώ την κουλτούρα και μου άρεσε το διάστημα που έμεινα εκεί. Θα πάμε με σκοπό να αποδείξουμε ότι είμαστε η καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη, δεν επιτρέπεται να χάσουμε δύο σερί παιχνίδι. Θα παίξουμε σαν να πρόκειται για το τελευταίο παιχνίδι μας. Πρέπει να πάμε με το μυαλό ότι είναι αγώνας χωρίς αύριο για μας».

Κατηγορία:

Για τους συντάκτες:

Και Τα Μυαλά Μας Κόκκινα Βαμμένα...
Ακολουθήστε μας μέσω Facebook , Twitter , Youtube, olympiacos-blog-tube και RSS

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ BLOG ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EIΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ AΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΪΔΕΑΤΩΝ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ & ΔΕΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΜΕ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BLOG

free counters
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και RSS του Blog :